  • 1. Data: 2007-01-26 09:27:29
    Temat: Nielegalny soft w firmie
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Witam.

    Firma X ma nielegalne oprogramowanie (windows/office), co okazuje się
    podczas kontroli. Sprawa trafia do sądu. Czy sąd może zakazać firmie X
    korzystanie z oprogramowania firmy Microsoft, czyli uniemożliwić tej
    firmie zakup legalnego oprogramowania. Znajomy właśnie takie
    stwierdzenie wysnuł, a ja jakoś w to nie wierze. Jeżeli faktycznie coś
    takiego może mieć miejsce, to proszę o podanie konkretnej firmy, która
    taki zakaz dostała.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-26 09:31:07
    Temat: Re: Nielegalny soft w firmie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: jacki [Fri, 26 Jan 2007 10:27:29 +0100]:

    > Czy sąd może zakazać firmie X korzystanie z oprogramowania
    > firmy Microsoft, czyli uniemożliwić tej firmie zakup legalnego
    > oprogramowania.

    No ty chyba zwariowałeś - Micro$oft by ich przecież zeżarł
    z kopytami za sam taki pomysł... :P

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 3. Data: 2007-01-26 09:34:21
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Kira napisał(a):

    > No ty chyba zwariowałeś - Micro$oft by ich przecież zeżarł
    > z kopytami za sam taki pomysł... :P

    Tak mi się właśnie wydaje i o to posprzeczałem się ze znajomym. Znajomy
    jest zatwardziałym misiem i nie mogę mu tego wytłumaczyć, wciąż obstaje
    przy swoim :-)

  • 4. Data: 2007-01-26 09:39:43
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 10:34:21 +0100, jacki napisał(a):

    > Tak mi się właśnie wydaje i o to posprzeczałem się ze znajomym. Znajomy
    > jest zatwardziałym misiem i nie mogę mu tego wytłumaczyć, wciąż obstaje
    > przy swoim :-)

    Nie przejmuj się, większość "misiowatych" tak ma :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2007-01-26 09:54:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Nie przejmuj się, większość "misiowatych" tak ma :)

    zapytaj sie o podtsawe prawna umozliwiajaca owa kontrole opr.

  • 6. Data: 2007-01-26 10:23:00
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > zapytaj sie o podtsawe prawna umozliwiajaca owa kontrole opr.

    Ale my dyskutujemy czysto hipotetycznie. Poza tym, podobno jakieś
    dwa-trzy lata temu było głośno w mediach, że jakaś firma dostała taki
    właśnie zakaz.

  • 7. Data: 2007-01-26 11:02:42
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    jacki wrote:

    > Ale my dyskutujemy czysto hipotetycznie. Poza tym, podobno jakieś
    > dwa-trzy lata temu było głośno w mediach, że jakaś firma dostała taki
    > właśnie zakaz.

    No to nie dziwne, ze bylo o tym glosno. Pierwsze co bym zrobil to
    konferencje prasowa z przedstawicielami microsoftu ;)

    --
    Tadada tam tam FLIGHT
    Tadada tam tam OF THE

  • 8. Data: 2007-01-26 13:31:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jacki napisał(a):

    > Ale my dyskutujemy czysto hipotetycznie. Poza tym, podobno jakieś
    > dwa-trzy lata temu było głośno w mediach, że jakaś firma dostała taki
    > właśnie zakaz.

    problem w tym ze nie istnieje prawne roziwazanie umozliwiajace taka
    kontrole. Moze sie odbyc przesuzkanie przy uzasadnionym podejrzeniu
    popelnienia przesteptwa w celu zabezpieczenia dowodow.

    P.