  • 31. Data: 2003-04-29 16:27:42
    Temat: Re: Odp: Prawa kanara i pasazera
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Co do tego, to można jeszcze rzucić okiem do Ustawy o prawie transportowy.

  • 32. Data: 2003-04-30 16:52:23
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Popełniłem lapsusa w poprzedniej wypowiedzi, ale się poprawiam:

    przy ukłądaniu regulaminów przedsiębiorstwa przewozowe korzystaja z
    następujących aktów prawnych:
    - Prawo przewozowe, Ustawa z dnia 15.11.1984r, Dz.U. 119 poz 575 z 1985r,
    - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia
    12.01.1995r, Dz.U. nr. 5 poz. 28 z dnia 1995r,
    - Kodeks Wykroczeń,
    - i lokalnie z Uchwał Radz Miasta

    podrawiam
    Therion

  • 33. Data: 2003-05-01 18:52:42
    Temat: Re: Prawa kanara i pasazera
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Kanar jedynie moze sprobowac cie zatrzymac na przystanku w celu wezwania
    policji. nie moze cie nigdzie zabrac. Moja mama pare razy zapomniala biletu
    miesiecznego w domu i ja capneli 2 razy. 2 razy zrobila kanarom awanture na
    przystanku ze sie wystraszyli, wsiadli do autobusu i uciekli :) grunt to
    pokazac wyzszosc :)

    pozdrawiam,