  • 1. Data: 2003-04-23 14:30:21
    Temat: ustawa o informacji handlowej a "karykatury" :))
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    takiego maila już dawno nie otrzymałem :))))

    --------
    Witam.

    10 marca 2003r. weszła w życie ustawa o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną. Jeżeli Państwo nie życzą sobie otrzymywać informacji o
    naszych
    usługach, pocztą e-mail, proszę o zwrotnego e-maila z dopiskiem w temacie
    "NIE".
    Jeżeli natomiast chcielibyście Państwo otrzymywać maksymalnie raz na miesiąc
    informacje o naszych usługach (wielkość maila do 20 KB, sam tekst, bez
    żadnych podejrzanych załączników),proszę w temacie maila wpisać "TAK".

    Niestety w związku z ustawą nie możemy od razu podać Państwu profilu naszej
    działalności.
    Jeżeli chcecie Państwo go poznać prosze o maila ze słowem "TAK" w temacie.
    W każdej chwili możecie Państwo wypisać się z listy wysyłajac maila z "NIE".

    Pozdrawiam serdecznie.
    --------

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-23 20:25:24
    Temat: Re: ustawa o informacji handlowej a "karykatury" :))
    Od: "d." <s...@s...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli chcecie Państwo go poznać prosze o maila ze słowem "TAK" w temacie.
    > W każdej chwili możecie Państwo wypisać się z listy wysyłajac maila z

    hehe jaki zgrabny tekst;)

    pozdrawiam
    d.