  • 1. Data: 2003-04-23 13:26:27
    Temat: Klasyfikacja srodkow trwalych/przedmiotow
    Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

    Witam i pozdrawiam grupowiczow.
    Mam takie male pytanko: czy w klasyfikacji srodkow trwalych grupa 070
    zmienila sie na 950 ? Jakas kobitka w ksiegowosci powiedziala mi ze
    tak jest i teraz rzeczy ktore szly na 070 maja byc wpisywane na 950.

    Prosze o odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-04-23 18:14:39
    Temat: Re: Klasyfikacja srodkow trwalych/przedmiotow
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BLE_Maciek napisał:
> [...]
    > zmienila sie na 950 ? Jakas kobitka w ksiegowosci powiedziala mi ze
    > tak jest i teraz rzeczy ktore szly na 070 maja byc wpisywane na 950.

    Klasyfikacja rodzajowa środków trwałych nie zmieniła sie od 1999r.
    Chyba że cos mi umkneło.
    Moja klasyfikacja wydana w grudnbiu 2002 nie zawiera symbolu 950 w ogóle.
    Grupa 9 to inwentaz zywy.
    070 to wody. Nagle ożyły?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-24 09:24:35
    Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>

> [...]
    >Chyba że cos mi umkneło.
    >Moja klasyfikacja wydana w grudnbiu 2002 nie zawiera symbolu 950 w ogóle.

    O rany, to niezle, bo u nas sprzet pomiarowy zawsze byl zapisywany na
    070, a drozszy niz ilestam na 664.