    From: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie-zdjęcia
    Date: Wed, 30 Jan 2002 16:25:21 +0100

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6eef.000009b8.3c580fc4@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Może ktoś z was wie jak przedstawia się sprawa praw autorskich do zdjęć?
    > Parę miesięcy temu próbowałem przekonać autora strony internetowej aby
    usunął z
    > niej zdjęcia mojego autorstwa , które przedstawiają moje psy- bez
    skutecznie.

    a o to za psy ?:))))
    A na serio, wyślij mu list polecony
    Tresci mniej wiecej akiej,ze żadasz zzaniechania naruszeń majatkowych i
    osobistych praw autorskich,
    przeprosin zamieszczonych na jego stronie przez okres ... dni
    oraz zaplaty potrójnego wynagrodzenia autorskiego w kwocie .... zł
    Wczęsniej go zawiadamiałes wiec naruszenie jest zawionione .
    Jezeli nie zapłaci w termini 14 dni na konto ....
    to zaprosisz go do sądu co narazi go na wymierne koszty.
    Pozdrowienia
    Romek
    www.prawnik.net.pl