  • 1. Data: 2002-08-11 16:31:35
    Temat: Prawa autorskie (patent?) planu architektonicznego
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Bylbym wdzieczny, gdyby ktos odpowiedzial mi na nastepujace pytanie;

    Prowadze w PL kilka fitnes-clubow. Bedac ostatnio za granica, odwiedzilem pare
    takowych, nalezacych do wielkich sieci (chyba w formie franchisingu). Kolejne
    kluby, ktore wybuduje w PL, chcialbym, zeby byly wrecz identyczne jak te
    zagraniczne. Nie dysponuje ich zadnymi planami architektonicznymi i wszystkie
    wskazowki dla architekta pochodzilyby z mojej pamieci. Czy jesli powstanie taki
    fitnes-club do zludzenia podobny do tego zagranicznego, to czy bedzie to
    zlamanie prawa? jakiego?

    Dzieki za wszelkie posty :)