  • 1. Data: 2002-08-11 10:57:53
    Temat: Sciema z wojskiem ? (allegro)
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Co o tym sadzicie ?
    http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6767641
    Kolejne wyludzanie forsy na naiwnych ? :-]]]

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2002-08-11 17:49:54
    Temat: Re: Sciema z wojskiem ? (allegro)
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-Działyński)

  • 3. Data: 2002-08-11 21:14:51
    Od: gericotel <n...@s...com>

    Grupa pl.soc.prawo
    Ktoś coś ma do powiedzenia:

    >Co o tym sadzicie ?
    >http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6767641
    >Kolejne wyludzanie forsy na naiwnych ? :-]]]

    proponuje poszukac "luk" prawnych w ustawach o obronie narodowej, i
    takie tam, ... (z biezacymi nowelizacjami) gwarantuje ze jak
    pomyslisz to na pewno 100% dla siebie cos wykombinujesz

    pozdrawiam,
    radoslaw
    --
    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 4. Data: 2002-08-11 21:33:57
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 11 Aug 2002 21:14:51 GMT, gericotel napisał/napisała:
    > proponuje poszukac "luk" prawnych w ustawach o obronie narodowej, i
    > takie tam, ... (z biezacymi nowelizacjami) gwarantuje ze jak
    > pomyslisz to na pewno 100% dla siebie cos wykombinujesz

    Wspominalem,ze jestem leniwy ? ;)

  • 5. Data: 2002-08-13 13:17:00
    Od: p...@f...onet.pl (Piotr Oslowski)

    Dnia Sun, 11 Aug 2002 21:14:51 GMT, gericotel <n...@s...com>
    napisał(a):

    (ciach)
> [...]
    >takie tam, ... (z biezacymi nowelizacjami) gwarantuje ze jak
    >pomyslisz to na pewno 100% dla siebie cos wykombinujesz

    Witam

    Ja (z nieuregulowanym wojskiem) chcialem wziasc kredyt w banku i tam
    (w banku) ich prawnik (?) znalazl zarzadzenie MON-u w sam raz dla
    mnie, nastepnego dnia poszedlem do WKU i ciagu trzech tygodni zostalem
    przeniesiony do rezerwy ze stopniem szeregowego.

    Pozdrawiam

    Piotrek