  • 1. Data: 2002-08-11 16:24:10
    Temat: przepraszam jesli bylo, ale prosze o pomoc
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... vtam,
    ... jesli ktos bedzie potrzebowal dodatkowe informacje nt., sprawy zapraszam
    na priv.
    ... czy mozna zerwac dwie umowy z era (promocyjne) z winy operatora? chodzi
    tutaj o to, ze obsluga jest skandaliczna. jestem prawie co tydzien w
    serwisie, non stop sa problemy z zasiegiem i takie tam.
    ... generalnie przestalem wynosic telefon z domu bo nie dzialal..
    ... drugi ktory kupilem wspolpracownikowi robi to samo. praktycznie nie da
    sie korzystac. w serwisie akurat nie mieli zastepczego (mozna tak??) wiec
    dalej chozi z zepsutym...
    ... jesli dodac to, ze na ostatniej fakturze mam dopisane 200pln za usluge
    ktorej nie zamawialem.... sam nie wiem
    ... chce uciec od ery jak najszybciej i jak najskuteczniej. i bynajmniej bez
    placenia kary za zerwanie umowy przed czasem... ale sorry w takich warunkach
    sie pracowac nie da :(
    ... prosilbym o pomoc bo mnie do wariatkowa wywioza!
    ... zasmiast pracowac caly zarzad spolki biega po serwisach ery i pisze
    skargi...
    ... i nic...
    ... moze ktos mi pomoc? pls ;)
    ... pozdr.