  • 1. Data: 2002-08-11 17:56:02
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-08-11 18:06:15
    Od: "jarek000000" <j...@f...pl>

    > jarek000000 wystukał (a) w wiadomości news:aj6864$i6e$1@news2.tpi.pl:
    >
    > > LISTA OSÓB O ZMIENIONYCH NAZWISKACH
    > [...]
    > > Przygotował
    > > boukun
    > > http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm
    >
    > Łosiu! Czy tam w Świdnicy wiedzą co ty
    > wypisujesz na grupy?

    Czyz nie jest to interesujace, jak ludzie w Polsce sa nagminnie wprowadzani
    w blad?
    Bezprawiem jest na pewno to, czego dokonano przy "okraglym stole" i co nam
    sie wmawia na ten temat.
    Tylko ode mnie mozesz sie dowiedziec:

    KTO BYŁ KIM PRZY OKRĄGŁYM STOLE

    Polska znajduje się w stanie ciężkiego kryzysu, ogarniającego wszystkie
    dziedziny działalności pań­stwa. Praźródtem naszych nieszczęść byt "okrągły
    stół", popełnione tam oszustwo oraz ludzie, którzy za­decydowali o jego
    ustaleniach. Przedstawiamy listę czołowych osobistości "okrągłego stołu",
    opartą na podstawie książki: "Okrągły stół. Kto jest kim?", wyda­nej z
    inicjatywy komitetu organizacyjnego ds okrągłe­go stołu przy Lechu Wałęsie
    oraz na ogólnie dostęp­nych lub innych, później wyszłych na jaw,
    informa­cjach.
    Wyliczmy czołowe osobistości, kierując się rolą, jaką odegrały w Magdalence
    lub też w okresie, który po nim nastąpił. Pominiemy natomiast te osoby,
    które żadnej znaczącej roli nie odegrały, o których później "słuch zaginął",
    będące nic nie znaczącym elementem dekoracyjnym.
    Przy nazwisku podajemy: narodowość, stanowisko lub stanowiska, funkcje,
    członkostwo partii dawne i obecne oraz inne dane dotyczące działalności.
    Lista nie zawiera pełnych danych o działalności po 1980 roku. KIK oznacza
    Klub Inteligencji Katolickiej, KO oznacza Komitet Obywatelski przy Lechu
    Wałęsie.
    1. Jacek AMBROZIAK, Żyd, dyrektor urzędu Rady Mi­nistrów u Mazowieckiego,
    radca prawny w "Tygo­dniku Solidarność".
    2. Stefan AMSTERDAMSKI, Żyd, były członek PZPR,
    prof. filozofii UW, w roku 1968 usunięty z uczelni.
    3. Artur BALAZS, Żyd, właściciel ogromnego latyfun-dium rolnego nabytego za
    bardzo matą kwotę na Wolinie. AWS, PO, ostatnio utworzył SKL-Ruch No­wej
    Polski, będący kolejnym wcieleniem żydoko-munistycznej UW, niedawny minister
    rolnictwa.
    4. Ryszard BENDER, Żyd, profesor Katolickiego Uni­wersytetu Lubelskiego, w
    latach 1981-83 wicepre­zes Polskiego Związku Katolicko-Spotecznego,
    przybudówki PRON, KIK, PRL-owski poset kilku kadencji, sędzia Trybunatu
    Stanu z ramienia Ligi Polskich Rodzin, głosi się katolikiem.
    5. Stefan BRATKOWSKI, Żyd, byty cztonek ZMS i PZPR, byty prezes SDP, KO.
    6. Ryszard BUGAJ, Żyd, ZMS, uczestnik wydarzeń marcowych, KOR, KO.
    7. Zbigniew BUJAK, Żyd, w stanie wojennym areszto­wany w piwnicy Żyda
    Mieczysława Rakowskiego ostatniego l sekretarza KC PZPR, KO.
    8. Andrzej CELIŃSKI, Żyd, aktywny uczestnik wyda­rzeń marcowych, KOR, KO,
    naprzód AWS teraz w SLD, obecny minister kultury.
    9. Jerzy CIEMNIEWSKI, Żyd, b. poseł z ramienia UW, zażarty przeciwnik
    lustracji.
    10. Marek EDELMAN, Żyd, żona i dzieci w Izraelu. Gło­siciel tezy o
    antysemityzmie Polaków i o prześlado­waniu Żydów w przedwojennej Polsce
    równym hi­tlerowskiemu. KO, UW.
    11. Lech FALANDYSZ, Żyd, doradca Wałęsy, twórca tzw. "falandyzacji prawa".
    12. Dariusz FIKUS, Żyd, byty agent SB, KOR, sekretarz generalny SDP,
    redaktor naczelny "Rzeczpospoli­tej", Zmarł.
    13. Władysław FINDEISEN, Żyd, byty agent SB, były przewodniczący Rady
    Prymasowskiej przy Glem-pie, KO, zmarł.
    14. Władysław FRASYNIUK, Żyd, KO, b. poset UW, obecny szef UW.
    15. Bronisław GEREMEK, recte Borys Lewartow, syn rabina z Nalewek, Żyd,
    uratowany przez Polaków, członek i byty sekretarz PZPR na Uniwersytecie
    Warszawskim, b. poseł UW, b. minister spraw za­granicznych, przewodniczący
    zespołu reform poli­tycznych przy Lechu Wałęsie, KO, autor słynnej
    wypowiedzi iż "nienawidzi Polaków",
    16. Mieczysław GIL, Polak, organizator strajku w No­wej Hucie, KO, byty
    poseł.
    17. Andrzej GLAPIŃSKI, Żyd, głoszący się katolikiem, byty minister u
    Olszewskiego, byty poseł PC.
    18. Aleksander HALL, Żyd, KO, byty członek Pryma­sowskiej Rady Społecznej,
    UW, byty poseł UW, by­ty minister kultury, głosi się katolikiem,
    konserwaty­stą i politykiem prawicy.
    19. Maciej IŁOWIECKI, Żyd, dziennikarz "Polityki", wi­ceprezes SDR tropiciel
    antysemityzmu.
    20. Gabriel JANOWSKI, Żyd, uczestnik marca 1968,
    KO, byty poseł i minister w rządzie Suchockiej, obecnie poseł z ramienia
    Ligi Polskich Rodzin.
    21. Jarosław KACZYŃSKI, Żyd, KOR, KO, prezes PC, głoszący się prawicowcem.
    22. Lech KACZYŃSKI, Żyd, brat poprzedzającego, KOR, KO, byty prezes NIK-u,
    minister sprawiedliwo­ści u Buźka, prezes "Prawo i Sprawiedliwość", gło­si
    się prawicowcem.
    23. Krzysztof KOZŁOWSKI, Żyd, wieloletni członek re­dakcji "Tygodnika
    Powszechnego", KO, UW, byty minister spraw wewnętrznych u Mazowieckiego,
    zezwolił Michnikowi i jego "komisji" na dostęp do tajnych akt SB, w których
    buszowała 2 miesiące.
    24. Stefan KOZŁOWSKI, Żyd, brat poprzedzającego,
    KO.
    25. Marcin KRÓL, Żyd, KO, UW, niegdyś w redakcji "Tygodnika Powszechnego".
    26. Władysław KUNICKI-GOLDFIN6ER, Żyd, KO,
    zmarł.
    27. Zofia KURATOWSKA, Żydówka, mąż Grzegorz Ja-szuński, Żyd, propagandzista
    PZPR, KO, UW, wice­marszałek senatu, ambasador w RPA, niedawno
    zmarła.
    28. Jacek 'KUROM, Żyd, zwany towarzysz TERMOS, byty członek PZPR, twórca
    czerwonego harcer­stwa, współtwórca KOR-u, KO, UW, b. poseł, autor
    wypowiedzi iż "jest szczęśliwy, że Lwów należy do Ukrainy", znany z
    wysypiania się w sejmie.
    29. Bogdan LIS, Polak, były członek PZPR, KO.
    30. Jan LITYŃSKI, Żyd, KOR, KO, uczestnik wydarzeń marcowych, byty poseł UW.
    31. Helena ŁUCZYWO, Żydówka, cała rodzina w KPP lub w PZPR, uczestniczka
    wydarzeń marcowych.
    32. Tadeusz MAZOWIECKI, Żyd, autor łajdackiego ata­ku prasowego na bpa
    Kaczmarka, współpracownik "Tygodnika Powszechnego", poseł PRL, UW, poseł
    przewodniczący i premier UW, KO, twórca grubej kreski, zażarty przeciwnik
    lustracji.
    33. Jacek MERKEL, Polak (?), KO.
    34. Adam MICHNIK, Żyd, dawne nazwisko Aron Szechter, ojciec skazany przed
    wojną na 10 lat wię­zienia za szpiegostwo na rzecz ZSRR, brat Stefan sądowy
    morderca z czasów PRL. Członek PZPR, KOR, KO, obecnie naczelny redaktor
    "Gazety Wy­borczej".
    35. Andrzej MILCZANOWSKI, Żyd, KOR, KO, UW, by­ty minister spraw
    wewnętrznych u Mazowieckiego, zażarty przeciwnik lustracji.
    36. Jan OLSZEWSKI, Żyd, niegdyś Jan Oxner, pra­cownik ministerstwa
    sprawiedliwości w czasach stalinowskich, członek redakcji "Po Prostu", gdzie
    pisywał artykuły o polskim antysemityzmie, czło­nek Klubu Krzywego Kota,
    KOR, byty poseł i pre­mier PRL-bis, szef i twórca licznych partii
    głoszą­cych się prawicowymi, np. ROP obecnie poseł, wystąpił z klubu Ligi
    Polskich Rodzin.
    37. Janusz ONYSZKIEW1CZ, Żyd, KO, UW, byty poseł i.minister obrony.
    38. Edmund OSMAŃCZYK, Polak, dziennikarz i członek oraz działacz
    przedwojennego Związku Pola­ków w Niemczech, KO, zmarł.
    39. Janusz PAŁUBICKi, Żyd, KO, UW, minister ds służb specjalnych u Buźka,
    zażarty przeciwnik lustracji.
    40. Walerian PAŃKO, Polak, szef NIK-u, prowadził śledztwo w sprawie FOZZ,
    zginął w niewyjaśnio­nym wypadku samochodowym.
    41. Aleksander PASZYŃSKI, Żyd, absolwent komuni­stycznej Akademii Nauk
    Politycznych, byty czło­nek PZPR, dziennikarz "Polityki", KO, UW.
    42. Leszek PIOTROWSKI, Polak, byty minister spra­wiedliwości u Buźka.
    43. Anna RADZIWIŁŁ, Żydówka, byty wiceminister oświaty w rządzie
    Mazowieckiego, twórca krytyko­wanych programów szkolnych.
    44. Ryszard REIFF, Polak, byty szef PAX-u, KO.
    45. Jan Maria ROKITA, Żyd, KO, UW, AWS, SKL, obe­cnie Platforma Obywatelska.
    46. Zbigniew ROMASZEWSKI, Żyd, KOR, KO, UW, obecnie
    -
    47. Henryk SAMSONOWICZ, byty członek ZMP i PZPR, minister nauki w rządzie
    Mazowieckiego.
    48. Grażyna STANISZEWSKA, Żydówka, były poseł UW.
    49. Andrzej STELMACHOWSKI, KIK, byty minister na­uki, obecnie prezes
    Wspólnoty Polskiej. Ostatnio
    popart szefa IPN Kieresa podpisując pochwalający go list.
    50. Stanisław STOMMA, Żyd, wieloletni członek re­dakcji "Tygodnika
    Powszechnego", wieloletni po set na sejm PRL-bis, gdzie w ciągu 3 kadencji
    zgła­szał wnioski o udzielenie peerelowskiemu wymia­rowi sprawiedliwości
    wotum zaufania.
    51. Adam STRZEMBOSZ, Żyd, długoletni sędzia PRL, profesor prawa KUL, autor
    poprawki do kodeksu karnego znoszącej karę konfiskaty mienia wielkich
    przestępców gospodarczych, prezes Sądu Naj­wyższego za rządów Mazowieckiego.
    52. Klemens SZANIAWSKI, Żyd, byty pracownik KC PZPR, byty agent SB, KO,
    przewodniczący Komite­tu Porozumiewawczego Stowarzyszeń Twórczych i
    Naukowych, zmarł.
    53. Jan Józef SZCZEPAŃSKI, Polak, byty prezes ZLR KO, zdeklarowany sojusznik
    UW.
    54. Józef SUSZ, Polak, rolnik, współtwórca Solidarno­ści RI, KO, zmarł.
    55. Jacek TAYLOR, Polak, prawnik, byty doradca . i obrońca Wałęsy, obecnie
    adwokat, bezkrytyczny wielbiciel Żydów.
    56. Witold TRZECIAKOWSKI, Żyd, MD, członek Pryma­sowskiej Rady Społecznej.
    57. Jerzy TUROWICZ, Żyd, wieloletni redaktor naczel­ny "Tygodnika
    Powszechnego", KO, UW, jeden z głównych sprawców usunięcia Klasztoru Karme-
    litanek z Oświęcimia, zażarty przeciwnik kardyna­ła Wyszyńskiego, przeciw
    któremu spiskował na II Soborze Watykańskim.
    58. Lech WAŁĘSA, Polak (?), choć są tacy co mówią że... Twórca polityki
    lewej nogi. Będąc prezyden­tem ukradł w UOP-ie akta "Bolka",
    59 Andrzej WIELOWIEJSKI, Polak, zażarty filosemita, doradca Wałęsy, UW, KO,
    redaktor "Więzi".
    60. Jacek WOŹNIAKOWSKI, Polak, profesor KUL, re­daktor naczelny "Znaku", od
    1945 roku współpra­cujący z "Tygodnikiem Powszechnym", KQ, dzia­łacz KIK-ów,
    zarzarty filosemita.
    61. Henryk WUJEC, Żyd, uczestnik wydarzeń marco­wych, KIK, sekretarz KO, UW.
    62. Jerzy ZDRADA, Żyd, b. poseł UW, wiceminister edukacji w rządzie Buźka.
    63. Tadeusz ZIELIŃSKI, Żyd, KO, byty rzecznik praw
    obywatelskich.
    64. Andrzej ZOLL, Żyd, byty przewodniczący Trybuna­tu Konstytucyjnego, UW,
    obecnie rzecznik praw obywatelskich.
    Analiza listy osobistości prawej strony okrągłego stołu daje obraz bardzo
    przygnębiający. Byto tam ok. 51 Żydów i ok. 13 Polaków, co oznacza że Żydzi
    kon­trolowali sytuację i zadecydowali o treści układu. Po­szło im to tym
    łatwiej, że kolaborowali z nimi tacy Po­lacy jak Wałęsa, Woźniakowski i
    Wielowiejski, całkowi­cie
    podporządkowani ich interesom. Żydzi kontrolo­wali też Kluby Inteligencji
    Katolickiej, oraz Komitet Obywatelski przy Lechu Wałęsie.
    O takim składzie okrągłego stołu zadecydował se­kretarz Episkopatu Polski
    arcybiskup Bronisław Dą­browski, Żyd. Dlatego właśnie nie było tam
    przedsta­wicieli prawdziwej opozycji prawicowej AK-owskiego podziemia
    niepodległościowego zesłańców i emigra­cji z Zachodu.
    Żydzi wygrali okrągły stół i zaczęli rządzić Polską na spółkę z postkomuną.
    Zaczęta się w żydowski spo­sób rozumiana transformacja, której rezultatem
    jest dzisiejszy kryzys, wysprzedaż prawie całego majątku narodowego w obce
    ręce, ataki na Polskę i Polaków i wielka próba pozbawienia nas
    niepodległości przez zawleczenie nas do Unii Europejskiej.

    dr Andrzej Reymann

    Podał

  • 3. Data: 2002-08-11 23:22:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "jarek000000" <j...@f...pl> niebacznie popelnil
    /---------------------------------------------------
    -----------------
    [...]
> [...]
    > zadecydowali o treści układu. Poszło im to tym łatwiej, że
    > kolaborowali z nimi tacy Polacy jak Wałęsa, Woźniakowski i
    Chrzanisz to tez Zydzi!!!
    [...]
    > zadecydował se­kretarz Episkopatu Polski arcybiskup Bronisław
    > Dą­browski, Żyd. Dlatego właśnie nie było tam przedsta­wicieli
    A wylazi szydlo z worka, katolicy zawsze cos mi za duzo Zydami
    pachnieli, nawet sam Zalozyciel gdzie urodzony?
    Oczywiscie w Izraelu! Dowod: spis powszechny z 4 roku n.e.
    [...]
    > na Polskę i Polaków i wielka próba pozbawienia nas
    Nie ma juz Prawdziwych Polakow, wszyscy sa potomkami aszkenazyjskich
    Zydow, Howght alesmy dzisiaj pana Doktora oszukali, Co? A piguleczki
    poszly za okno!
    /---------------------------------------------------
    -----------------
    A dla innych: jak dla mnie to moze mna rzadzic czarnoskory skosnooki
    Zyd byle rzadzil dobrze i madrze i ja sam moglbym byc pod jego
    rzadami Polakiem ktoremu sie dobrze powodzi - a ze tak nie jest
    moze to Polacy mna rzadza?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2002-08-14 13:42:07
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    maHo wrote:

    > On Sun, 11 Aug 2002 23:22:20 +0000, poreba wrote:
    > [ciach]

    > sw. Pawel, Zyd. sw. Piotr, Zyd. sw. Jan: zyd....
    > jeden sw. Lukasz byl Grekiem.
    >
    > oj spisek panie dzieju, spisek od 2000 lat.

    chyba od 5k - afair :-)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 5. Data: 2002-08-14 15:37:04
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

> [...]

    sw. Pawel, Zyd. sw. Piotr, Zyd. sw. Jan: zyd....
    jeden sw. Lukasz byl Grekiem.

    oj spisek panie dzieju, spisek od 2000 lat.

    maHo

  • 6. Data: 2002-08-14 15:41:04
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    maHo wrote:
    > oj spisek panie dzieju, spisek od 2000 lat.

    Ba! Niejaka Maryja - przcież też Żydówka - to panująca nam królowa Polski!
    Żydzi nami rządzą to pewne... ;))

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 7. Data: 2002-08-18 22:07:01
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 15:41:04 +0000, Astec SA wrote:

    > Ba! Niejaka Maryja - przcie? te? ?ydówka - to panuj?ca nam królowa
    > Polski! ?ydzi nami rz?dz? to pewne... ;))

    chodza tez pogloski, ze On tez jest Zydem, to juz spisek na ogromna
    skale....

    maHo