  • 11. Data: 2003-09-19 11:06:27
    Temat: Re: [ntg] Prawa autorskie osobiste w Internecie?
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in
    news:Xns93FB840F4A3D7raf256com@213.180.128.20:

    > Ogolnie napisalem wszystko w/w, bo ne wiem czy serio nie rozpoznales
    > drugiej po expercie osobistosci(-bliwosci?) usnetu, czy sobie zarty
    > stroisz...

    Nie rozpoznalem 8/. Dzieki za info... Puszczam cancela.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 12. Data: 2003-09-19 11:49:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@t...net news:Xns93FB84F0E90tonidtonidnet@127.0.0.1

    > Nie rozpoznalem 8/. Dzieki za info... Puszczam cancela.

    Heh i wlasnie zadzwonil znowu (ciekawe, bo niby ma mnie w killfile),
    napisalem tak grzecznie ze to sa moje przypuszczenia (chociaz na wiekszosc
    rzecy sa juz dowody prawie pewne) a i tak mowi ze go znieslawiam noo ehh

    Nie ma jakiegos killfile na telefon ? ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2003-09-19 13:39:22
    Temat: Re: Prawa autorskie osobiste w Internecie?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    > Na razie jeszcze sprobuje mailem, jesli to nie zadziala, zrobie jak
    > radzisz. Dzieki za porade 8].

    daj znac jak Ci poszlo...
    v.

  • 14. Data: 2003-09-19 18:18:52
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl> wrote in

    > daj znac jak Ci poszlo...

    Na szczescie zadzialalo [pewnie dzieki temu, ze zmienilem opis swoich
    kawalkow na informacje, ze WP nie przestrzega praw autorskich oraz ze
    napisalem na forum strefy MP3 w WP - bo wczesniejsza korespondencja
    mailowa jak widac nie "wystarczyla"...].

    Dzis skasowano ze strefy moje utwory, tlumaczac sie, ze nigdy ode mnie
    nie mieli informacji, ze o to prosze i ze od poczatku byla taka
    mozliwosc [na co zacytowalem pelna korespondencje sprzed poltora roku...
    w ktorej jestem informowany m.in. o tym, ze nie mam prawa skasowac swoich
    utworow...].

    Przy okazji dowiedzialem sie od szefa dzialu mp3 w WP, ze "nie jestem tu
    mile widziany". Szkoda, ze WP [bo jak rozumiem reprezentuje on piszac do
    mnie WP, a nie siebie osobiscie] tak traktuje kogos, kto po prostu
    chcialby, aby mial prawo decydowac o swojej tworczosci...

    No coz, mam nadzieje, ze to juz final tej sprawy. Na szczescie
    interwencja prawna nie byla jednak konieczna. Dzieki vagla za porady 8].

  • 15. Data: 2003-09-20 17:57:52
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Rafal 'Raf256' Maj s...@r...com wiadomości
    X...@2...180.128.20 powiedział, że:

    Haha! Andrzej B. nadal bawi się w "doradcę"???! Stary, wpuści Cię w taki
    kanał, że się nie pozbierasz, chyba nie chcesz mi powiedzieć, że hydraulik z
    wykształcenia będzie Ci doradzał co do praw autorskich? Toć to są rzewne
    bzdurygały! A pilotażem samolotów B. też się zajmuje? Jakieś kuriozum,
    zaiste.

    > 3) zebrane przezemnie dowody i poszlaki wskazuja (tzn ja jestem tego
    > calkowicie pewien ale dochodzenie Policji jest jeszcze w toku wiec
    > pisze w trybie przypuszczajacacym) iz to wlasnie w/w pan Arnold
    > obiecal mi "nasle goscie zeby cie zajeb** jezeli bedziesz dalej pisal
    > na Usnet o mnie"

    Nie wiem jak on wysłowił te gwiadki ** przez telefon ale są pewne
    bzdurygały, które mam na piśmie podpisane przez Andrzeja B. ;-)

    > 8) ma zalozone juz kilka spraw sadowych (grozby karalne, proba
    > pobicia, oszustwa finansowe, pruba wyludzenia, inne)

    Mecenas bzdurygał żyje przecież takimi sprawami - wygrywa je i wszyscy płacą
    mu sowite odszkodowania ;-)

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała" - okrzyk bojowy antyglobalistów,

  • 16. Data: 2003-09-20 20:59:21
    Temat: OT: [ntg] Prawa autorskie osobiste w Internecie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Sep 2003, Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    [...]
    >+ Nie ma jakiegos killfile na telefon ? ;)

    Killfile AFAIK musisz mieć na telefonie ;)
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/ulatwimy/prezentac
    ja_numeru/

    pozdrowienia, Gotfryd