  • 1. Data: 2002-11-26 22:11:55
    Temat: Prawa autorskie i pracodawca
    Od: "Tytus" <b...@a...pl>

    Witam. Zwiazek z pracodawca polegajacy na tworzeniu
    oprogramowania za ktore otrzymywane jest wynagrodzenie
    miesieczne (stala umowa o prace na czas nieokreslony)
    jest w jakis sposob obostrzony co do praw autorskich
    (oczywiscie procz praw majatkowych) ?

    Chodzi mi o to, czy np. mozna zadac zaprzestania uzywania
    lub modyfikowania w produkcie kodu, stworzonego przeze
    mnie w trakcie pracy u tego pracodawcy, gdy wspomniany
    zwiazek z pracodawca ustanie ?

    Pozdrawiam
    -- Tytus

  • 2. Data: 2002-11-26 23:33:27
    Temat: Re: Prawa autorskie i pracodawca
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tytus wrote:
    [..]
    > zwiazek z pracodawca ustanie ?

    Nie. Ten program należy do Twojego pracodawcy,
    a nie do Ciebie.
    Przykro mi - takie są skutki tworzenia utworu w ramach
    umowy o pracę.

    pozdrawiam
    Arek

    --