  • 1. Data: 2002-11-26 22:34:47
    Temat: mam kupic kase
    Od: Bandzior <o...@r...cmo>

    kase fiskalna
    nie wiem nawet od czego zaczac, czego mam szukac
    czego sie obawiac?
    certyfikowac cos?
    po co mi to w ogole?

  • 2. Data: 2002-11-27 08:23:02
    Temat: Re: mam kupic kase
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > kase fiskalna
    > nie wiem nawet od czego zaczac, czego mam szukac

    Dobrego serwisu!
    ale zacznij od jasnego zdefiniowania potrzeb:
    - jaki rodzaj sprzedaży (zasilanie, warunki pracy kasy)
    - wielkość sprzedaży (ilość klientów dziennie)
    - kto to będzie obsługiwał na co dzień
    - ilość towarów - częstość zmiany asortymentu
    - konieczność- możliwość współpracy z komputerem / komputerowym
    systemem sprzedaży

    > czego sie obawiac?

    - niedostosowania typu kasy do potrzeb
    - niedotrzymania terminów instalacji i (!!!!) zgłoszenia instalacji

    > certyfikowac cos?

    kasy fiskalne dopuszczone do sprzedaży mają certyfikat - możesz go
    zażądać od sprzedawcy chociaż zazwyczaj jest w instrukcji obsługi lub
    książce serwisowej

    > po co mi to w ogole?

    Do rejestracji sprzedaży - obowiązek ustawowy.

    Pozdrawiam
    Qwax