  • 1. Data: 2002-11-26 21:21:03
    Temat: absorbcja wyroku
    Od: p...@p...onet.pl

    Od pewnego czasu poszukuję informacji, na temat absorbcji wyroku. Tak złożyło
    się, ze mój znajomy znajduje się obecnie w więzieniu i prosił mnie ostatnio,
    by dowiedzieć się coś o absorbcji wyroku - jest to dla mnie zupełnie
    niezrozumiałe pojecie (choć jestem chemikiem i chyba absorbcję rozumiem
    dobrze) i nawet nie wiem, gdzie mogę coś na ten temat poczytać.
    Będę zobowiązany za pomoc w tej sprawie.
    Przemek

  • 2. Data: 2002-11-27 10:41:25
    Temat: Odp: absorbcja wyroku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    > dobrze) i nawet nie wiem, gdzie mogę coś na ten temat poczytać.
    > Będę zobowiązany za pomoc w tej sprawie.

    może to jakiś gryps więzienny albo robią sobie z niego ...
    chyba jest swiezym więźniem ...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-27 13:47:14
    Temat: Re: absorbcja wyroku
    Od: "le Roi" <d...@p...fm>

    absorbcja wyroków to nie zaden gryps ;-))))

  • 4. Data: 2002-11-27 15:04:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik le Roi <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as2idi$jk3$...@s...man.poznan.pl...
    > absorbcja wyroków to nie zaden gryps ;-))))
    wiem ze to cos z wchłonieniem :-) a nie wiem :-) może jakieś nowy gryps skad
    wiesz,że czegoś nowego nie wprowadzili więźniowie :-)oni mają głowy nie od
    parady to niekiedy bardzo zdolni ludzie , i może sobie z niego łacha darli
    lepiej żeby się dopytał ...o co biega ...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-27 15:05:07
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik le Roi <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as2idi$jk3$...@s...man.poznan.pl...
    > absorbcja wyroków to nie zaden gryps ;-))))

    a może chce żeby wchłonęlo jego wyrok? :-) :P

    Sandra

  • 6. Data: 2002-11-27 17:55:41
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:as2mnf$g73$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | a może chce żeby wchłonęlo jego wyrok? :-) :P

    A moze chodzi po prostu o wyrok laczny?

    ->piotr