  • 11. Data: 2008-04-11 09:23:49
    Temat: Re: Pracownik a potrącenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Traszka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ftmucq$6bk$1@news.onet.pl...

    > Ale po przemyśleniu wszelkich za i przeciw dochodzę do wnisoku, że
    > najmniej problemów sprawi mi pogodzenie się z losem. Ryzyko jest wpisane w
    > koszty działalności... Niemniej jednak czuję sie wykorzystana przez
    > pracownika, który zrobił sobie u mnie przystanek przed wyjazdem do Anglii.
    > Ale to już temat na jakąś grupę psychoterapeutyczną;)

    No coz - odpowiedziales/as sobie bardzo madrze.
    Po prosstu trzeba siue bedzie pomalutku pogodzic z faktem, ze zatrudnienie
    coraz mniej bedzie stanowilo dla pracownika dar niebios a coraz czesciej
    stanowic go bedzie dla pracodawcy.
    I to bardzo optymistyczne

    Pozdrawiam
    SDD - nie pracownik i w sumie tylko bardzo bardzo nieznacznie pracodawca

  • 12. Data: 2008-04-14 09:25:59
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl>

    Traszka pisze:
> [...]
    > który zrobił sobie u mnie przystanek przed wyjazdem do Anglii. Ale to już
    > temat na jakąś grupę psychoterapeutyczną;)

    Czyli ktoś inny zaproponował mu lepsze warunki i nie wiedzę sensu w
    karaniu go z tego powodu.