  • 1. Data: 2008-04-10 11:37:07
    Temat: Czas realizacji zamowienia
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Jakis czas temu zakupilem towar przez internet. Poniewaz towar mozna bylo
    odebrac osobiscie zdecydowalem sie na ta wlasnie opcje. Status danego
    produktu od momentu zakupu (14 dni temu) w sklepie nie zmienil sie i brzmi:
    dostepny. Zgodnie z informacjami na stronie czas realizacji "dostepnych"
    zamowien wynosi 1-7 dni.

    Tyle teorii...

    W praktyce jest tak, ze towaru jeszcze odebrac nie mozna, bo - coz za
    zaskoczenie - nie jest dostepny. Z mojego punktu widzenia 14 dni to calkiem
    spory kawalek czasu na przeniesienie jednego pudelka z zaplecza sklepu na
    lade.

    Poniewaz regulamin sklepu nie przewiduje maksymalnego terminu realizacji
    chcialem zapytac czy cos takiego istnieje w naszym prawie? Czy w zwiazku z
    brakiem towaru oraz brakiem kontaktu (poza osobistym stawieniem sie w
    firmie) mozna odstapic od umowy kupna-sprzedazy w jakims "specjalnym"
    trybie? Regulamin sklepu przewiduje rozwiazanie umowy z 30 dniowym okresem
    wypowiedzenia... ale nie wiem czy ma to cos do rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik