  • 1. Data: 2008-04-10 12:11:39
    Temat: Smierdzaca resocjalizacja
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Jak mozna "ugryzc" temat z materialu ktory samiescilem na:

    http://mokotow.btx.pl/content/view/77/74/

    W dniu dziejszym napisalem e-maila do ZK z ktorego "bohater" artykulu
    zostal wczoraj zwolniony i poprosilem o wskazanie instytucji ktora moze
    pomoc w tej sprawie. Moze ktos mial juz taki przypadek i wie jak to
    prawnie rozwiazac? W gre wchodzi 5 letni syn i czuje przez skore, ze
    "cos wisi w powietrzu".

    --
    jedrus

    Gdzie konczy sie logika, zaczynaja podatki. Jezeli wiesz o Mokotowie cos
    czego inni nie wiedza, koniecznie podziel sie tym na
    http://www.mokotow.btx.pl

  • 2. Data: 2008-04-10 14:57:20
    Temat: Re: Smierdzaca resocjalizacja
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

    > W dniu dziejszym napisalem...

    W języku polskim pisze się "dzisiaj".

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-04-10 16:51:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

    Zwrócić się o interwencje do Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego.
    lokal nie spełnia norm, by zamieszkiwały w nim osoby, a administrator
    będzie musiał przydzielić lokal socjalny.

  • 4. Data: 2008-04-10 17:01:35
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 14:11:39 +0200, jedrus napisał(a):

> [...]
    > pomoc w tej sprawie. Moze ktos mial juz taki przypadek i wie jak to
    > prawnie rozwiazac? W gre wchodzi 5 letni syn i czuje przez skore, ze

    Zaproponuj mu, że ja się z nim zamienię na mieszkania. Z tym, że ja nie mam
    żadnego, ale niestety pracuję i nie przysługuje mi nic zasobów komunalnych.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2008-04-10 18:03:42
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    andreas pisze:
    > Użytkownik "jedrus" <a...@n...btx.pl> napisał w wiadomości

    > W języku polskim pisze się "dzisiaj".

    Podstawa?

    AW

  • 6. Data: 2008-04-10 18:09:57
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Zaproponuj mu, że ja się z nim zamienię na mieszkania. Z tym, że ja nie mam
    > żadnego, ale niestety pracuję i nie przysługuje mi nic zasobów komunalnych.

    Jezeli to mial byc dowcip, to jest on troche plaski.
    Ten gosc mial piekne mieszkanie a ze troche sie stoczyl, nie placil
    czynszu, ..... to i zostal "przeflancowany" do tej komunalki. O tym jest
    w artykule a wiec nie jest tak jak sugerujesz, ze dostal ot tak sobie ta
    klitke-) Panstwo zarobilo on stracil, stracil swiadomie i na wlasne
    zyczenie. Nie chodzilo mi o prawo do chalupy, komunalki itp. chodzi mi o
    prawo do zwyklego sracza ktore nawet i jemu przysluguje.

  • 7. Data: 2008-04-10 18:11:53
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    andreas pisze:

    > W języku polskim pisze się "dzisiaj".

    No a gdzie w tym wszystkim klucz do sracza z topicu?

  • 8. Data: 2008-04-10 19:13:30
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 20:09:57 +0200, jedrus napisał(a):

> [...]
    > czynszu, ..... to i zostal "przeflancowany" do tej komunalki. O tym jest
    > w artykule a wiec nie jest tak jak sugerujesz, ze dostal ot tak sobie ta

    To ja też chyba się stoczę, to może chociaż garaż dostanę.

    > Panstwo zarobilo on stracil, stracil swiadomie i na wlasne
    > zyczenie.

    Kto zarobił?

    > Nie chodzilo mi o prawo do chalupy, komunalki itp. chodzi mi o
    > prawo do zwyklego sracza ktore nawet i jemu przysluguje.

    A mi nie przysługuje, ale ja się nie stoczyłem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2008-04-10 19:31:49
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > To ja też chyba się stoczę, to może chociaż garaż dostanę.

    Najlepiej jak sie od razu gdzies poturlasz;)

    > Kto zarobił?

    Przeciez nie ja.
    A zly to interes gdy zabiera sie spoldzielcza, blisko 40m chatke
    dajac w zamian 12m komunalke.

    > A mi nie przysługuje, ale ja się nie stoczyłem.

    To sie turlaj Przemku, masz zielone swiatelko;)

  • 10. Data: 2008-04-15 22:05:09
    Od: nabash-cisa <n...@g...com>

    On 10 Apr, 13:11, jedrus <a...@n...btx.pl> wrote:
    > Jak mozna "ugryzc" temat z materialu ktory samiescilem na:
    >
    > http://mokotow.btx.pl/content/view/77/74/

    Chyba najskuteczniej zaczac od najblizszej stacji sanitarno-
    epidemiologicznej (SANEPID).