  • 1. Data: 2008-04-10 12:19:04
    Temat: Przeglądanie piwnicy przez spółdzielnię...
    Od: "Player" <p...@n...pl>

    Witam
    Czy społdzielnia ma prawo żadać ode mnie umożliwienia przeglądnięcia mojej
    piwnicy bez uzasadnienia? (podobno względy sanitarno p.pożarowe) ?

    mieszkanie jest własnościowe

    pozdawiam
    PLAYER

  • 2. Data: 2008-04-10 13:18:13
    Temat: Re: Przeglądanie piwnicy przez spółdzielnię...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Player wrote:
    > Witam
    > Czy społdzielnia ma prawo żadać ode mnie umożliwienia przeglądnięcia mojej
    > piwnicy bez uzasadnienia? (podobno względy sanitarno p.pożarowe) ?
    >
    > mieszkanie jest własnościowe

    i co z tego.
    Mieszkanie, jak i budynek w całości jest własnością spółdzielni.
    z drugiej strony oni są administratorami i przepisy ich zmuszają do
    jakichś tam okresowych przeglądów.
    Przecież ci uzadadninei podali względy p-poż.
    Jak ci się twój własny syf zapali w piwnicy to spali się nie tylko syf
    ale i połowę nie twojego budynku.

  • 3. Data: 2008-04-10 13:18:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Player pisze:
    > Witam
    > Czy społdzielnia ma prawo żadać ode mnie umożliwienia przeglądnięcia mojej
    > piwnicy bez uzasadnienia? (podobno względy sanitarno p.pożarowe) ?

    To bez uzasadnienia czy uzasadniają to względami saniarnymi i p.poż?
    Zdecyduj się.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-04-10 14:28:09
    Od: "Player" <p...@n...pl>

    > To bez uzasadnienia czy uzasadniają to względami saniarnymi i p.poż?
    > Zdecyduj się.

    mieszkam 30 lat i nigdy takich kontroli nie było,
    jezeli mają jakieś wątpliwości co do mojej piwnicy to nie ma problemu niech
    w asyście policji wchodzą i sprawdzają a tak to wg mnie nie ma uzasadnienia

    dlatego pytam konkretnie (może troche NTG;) o jakie przepisy chodzi bo tak
    zawsze można się zasłaniać i w biały dzień wejść do mieszkania pod
    pretekstem kontroli sanitarnej - przecież to idiotyzm i nie mam zamiaru
    nikogo wpuszczać...

    dzięki i pozdro

  • 5. Data: 2008-04-10 15:09:30
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Kwi, 16:28, "Player" <p...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    > w asyście policji wchodzą i sprawdzają a tak to wg mnie nie ma uzasadnienia

    Rozporzadzenie MSWiA z dnia 16 czerwca 2003 roku z pozniejszymi
    zmianami. Moga sprawdzac czy nie przechowujeswz np. materialow uznane
    za latwopalne. sprzwdzaja pewnei wszystkie piwnicy a jesli tylko twoja
    to masz fajnych sasiadow.

  • 6. Data: 2008-04-10 15:10:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Player pisze:

> [...]
    > zawsze można się zasłaniać i w biały dzień wejść do mieszkania pod
    > pretekstem kontroli sanitarnej - przecież to idiotyzm i nie mam zamiaru

    Może najpierw przeczytaj jakie obowiązki ma członek spółdzielni.
    Z reguły spółdzielnie maja regulamin. Teoretycznie powinieneś go znać.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-04-10 16:12:13
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i na dodatek w spółdzielniach zwykle piwnica nie jest częścią lokalu ani
    pomieszczeniem przynaleznym, tylko jakoś tam
    w uzytkowaniu.
    A wywazenie zamków do piwnicy nie bedzie naruszeniem Twojego miru domowego.
    Jakbym był upartym prezesem, to bym Cię tej piwnicy pozbawił (a może o to chodzi, bo
    kochanka szwagra potrzebuje??) więc
    pokaż ładnie co w srodku i się nie awanturuj.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-10 16:48:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Player" <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ftl0kb$bmt$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy społdzielnia ma prawo żądać ode mnie umożliwienia przeglądnięcia
    > mojej
    > piwnicy bez uzasadnienia? (podobno względy sanitarno p.pożarowe) ?

    No to nie bez powodu.

  • 9. Data: 2008-04-10 18:06:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Player wrote:

> [...]
    > zawsze można się zasłaniać i w biały dzień wejść do mieszkania pod
    > pretekstem kontroli sanitarnej - przecież to idiotyzm i nie mam zamiaru
    Akurat twój zamiar lub jego brak nie będzie im potrzebny jeśli się z
    tobą nie dogadają.
    Oczywiście, że nie musisz ich wpuścić jak przyjdą bez zapowiedzi.
    Ale jeśli sie bedziesz upierał nawet wtedy kiedy będą się z tobą chcieli
    umówić na dogodny termin to wejdą tak jak sobie życzysz, w asyscie policji.

  • 10. Data: 2008-04-10 18:06:29
    Od: "Player" <p...@n...pl>

    > Może najpierw przeczytaj jakie obowiązki ma członek spółdzielni.
    > Z reguły spółdzielnie maja regulamin. Teoretycznie powinieneś go znać.

    nie jestem członkiem spóldzielni ale mieszkam w bloku

    pozdro