  • 1. Data: 2005-05-24 08:21:49
    Temat: Pracowanie w dni wolne...
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>

    Witam,

    Mój charakter pracy jest taki, że muszę pracować w nasze państwowe dni
    wolne, takie jak 3 maja czy 26 maja. Słyszałem, że mam potem możliwość
    "odebrania" tych wolnych dni kiedy indziej. Prawda to?

    Słyszałem też, że jeśli państwowy dzień wolny wypada w sobotę lub
    niedzielę, to też można go "odebrać". Tak jak 1 maja w tym roku. Czy
    to też prawda?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

  • 2. Data: 2005-05-27 15:49:59
    Temat: Re: Pracowanie w dni wolne...
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" napisał w wiadomości:

> [...]
    >
    > Słyszałem też, że jeśli państwowy dzień wolny wypada w sobotę lub
    > niedzielę, to też można go "odebrać". Tak jak 1 maja w tym roku. Czy

    Napisz cos wiecej jak wyglada Twoj czas pracy, wymiar i rozklad czasu
    pracy. Napisz dlaczego pracujesz w dni wolne od pracy:
    - pracujesz w ruchu ciaglym
    - pracujesz w systemie pracy weekendowej
    - pracujesz wg jakiegos innego indywidualnego rozkladu czasu pracy

    A poza tym:
    - pracujesz na umowe o prace czy inna umowe (zlecenia, agencyjna,
    itp.)

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-