  • 1. Data: 2005-05-24 07:55:08
    Temat: Czy trzeba w sklepie brać wózek?
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Czy jest obowiązek zabierania ze sobą wózka lub koszyka gdy wchodzimy do
    sklepu, gdzie jest samoobsługa?
    Jeśli idę po jedną rzecz, to chyba nie potrzebuje wózka. Czy mogą mnie nie
    wpuścić?

    RG

  • 2. Data: 2005-05-24 08:09:08
    Temat: Re: Czy trzeba w sklepie brać wózek?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    ja nigdy nie biore jak ide po 1 rzecz ale musimy wiedzieć ze to sklep ustala
    zasady jak sie mamy tam zachować (dla porządku) i niezastowowanie się do
    nich może budzić niezadowolenie a ochrona może mieć obowiązek upominania
    klientów.

  • 3. Data: 2005-05-24 13:40:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:
    > Czy jest obowiązek zabierania ze sobą wózka lub koszyka gdy wchodzimy do
    > sklepu, gdzie jest samoobsługa?
    Nie

    > Jeśli idę po jedną rzecz, to chyba nie potrzebuje wózka. Czy mogą mnie nie
    > wpuścić?

    Nie

  • 4. Data: 2005-05-24 14:04:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman G. wrote:
> [...]
    > sklepu, gdzie jest samoobsługa?
    > Jeśli idę po jedną rzecz, to chyba nie potrzebuje wózka. Czy mogą mnie nie

    Masz się słuchać! Jak obsługa sklepu daje koszyk, to masz brać!

    Trochę dyscypliny, do licha!

    PS: tak, to jest sarkazm i 'picie do' ;->