  • 11. Data: 2006-03-18 07:11:49
    Temat: Re: Praca na zachodzie- bez wynagrodzenia ;(
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Krzysiek S." <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:dvfap3$o0l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Praca legalna.Zarejestrowana w polsce wiec umowa jest polska ale
    > otrzymalem ja z kumplem dopiero do podpisania po powrocie do domu.

    Tryb wyraźnie wskazuje, że praca nie była legalna. Jakie posiadasz
    uprawnienia do podpisania legalnej umowy o prace w Holandii (przypominam, że
    Holandia nie otwarła powszechnie rynku pracy dla Polaków) - paszport
    niemiecki, kontyngent ze Urzędu Pracy?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.