  • 1. Data: 2002-10-06 06:38:41
    Temat: Praca na pol etatu po macierzynskim
    Od: "Pelos @ HOME" <p...@p...pl>

    witam
    tydzien temu w lokalnej gazecie przeczytalam po 29 listopada tego roku
    kobieta ktora stanie przed dylematem czy wrocic po urlopie macierzynskim
    do pracy czy zostac na wychowawczym bedzie mogla wybrac nastepujacy
    wariant : wraca do pracy na pol etatu (na taki okres na jaki moglaby
    wziac urlop wychowawczy) i pracodawca MUSI ja przyjac.
    jesli to prawda to czy bedac obecnie na urlopie wychowawczym moge
    go przerwac i wrocic do pracy na pol etatu - czy moze odnosi sie to
    tylko do sytuacji gdy konczy sie macierzynski ?
    czy sa jakies wyjatki od ww pracy na pol etatu (typu trudna sytuacja
    finansowa firmy).
    Dodam ze mam umowe na czas nieokreslony , a wykorzystalam do tej pory rok
    urlopu
    wychowawczego.

    jestem bardzo ciekawa czy ktos cos slyszal o tej
    nowosci - niestety nie zachowalam tamtej gazety wiec nie wiem na ktory
    artykul KP dokladnie prawnik sie powolywal, dzisiaj probowalam cos na ten
    temat znalezc w necie ale bez powodzenia.

    bardzo pozdrawiam
    ewol (Zona Pelosa) z Jagodka (prawie 1,6 roku)

  • 2. Data: 2002-10-06 09:15:32
    Temat: Re: Praca na pol etatu po macierzynskim
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pelos @ HOME" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat znalezc w necie ale bez powodzenia.
    >
    > bardzo pozdrawiam
    > ewol (Zona Pelosa) z Jagodka (prawie 1,6 roku)

    Nie wiem czy to nowosc- pracowalam tak 5-6 lat temu w budzetowce.
    o ile pamietam jest jakis limit zarobkow dochodu na osobe?,no i
    wtedy -pobierasza zasilek jak na wychowawczym + pensjai nie placa za Ciebie
    roznych zusow tylko podatek- czyli do emerytury jak okres bezskladkowy
    TMK