  • 1. Data: 2002-10-06 11:08:25
    Temat: Konczaca sie gwarancja - pytania
    Od: Jarosław Karbowski <m...@e...icslab.agh.edu.pl>

    Witam,

    Mam problem, popsul mi sie dysk w sobote, gwarancja jest do niedzieli,
    dysk oddalem wlasnie w niedziele (dzisiaj - kupiony na gieldzie). I
    moje pytania:
    1. Czy jesli gwarancja tak jak w moim przypadku konczy sie w jakis
    dzien wolny od pracy i nie mam mozliwosci oddania wadliwego towaru w
    ten dzien to czy jesli zwracam towar w poniedzialek to czy musi zostac
    przyjety na gwarancje ?
    2. Dysk raczej na 100% do mnie wroci ten sam i dalej beda z nim
    klopoty mimo iz serwis bedzie uwazal inaczej, czy zostaje udzielona
    jakas dodatkowa gwarancja na naprawione wady mimo iz wlasniwa juz sie
    zakonczyla? Jesli tak to ile?

    Bylbym berdzo wdzieczny za pomoc i jesli nie jest to problemem to
    linki do ew. paragrafow lub numeru ustaw/paragrafow. Juz sie
    przygotowuje na walke o swoje lecz nie wiem jeszcze czy mam ku temu
    podstawy, jesli tak to chcial bym byc odpowiednio przygotowany bo
    raczej na pewno bez walki sie nie obejdzie.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    --
    Jarosław Karbowski
    mailto: m...@e...icslab.agh.edu.pl