    Date: Mon, 23 Nov 2015 12:00:15 +0100
    From: marsel <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca na część etatu i delegacja.

    Pytałem na pl.praca.dyskusje ale tam ruch mały więc pozwolę sobie
    zapytać grupie prawo, może ktoś nakieruje mnie czego szukać?

    Pracuję obecnie na 1/4 etatu, mam w umowie sztywno wyznaczone dni i
    godziny pracy:
    poniedziałek - 4h
    środa - 4h
    piątek - 2h
    Zaszła teraz potrzeba żebym wyjechał na delegację, będzie to minimum 2
    dni, sama podróż w jedną stronę samochodem to ze 4 godziny, pociągami
    jeszcze więcej. Jak by nie patrzeć to i tak któryś dzień tej delegacji,
    to będzie mój dzień wolny od pracy.
    Nie mam nic przeciwko wyjazdowi ale sama podróż zajmuje całą moją
    dniówkę a jeszcze jadę w konkretnym celu, wykonać pewną pracę i wychodzi
    mi, że dokładam się do tego interesu.
    Jak to sensownie rozliczyć żebym nie był robiony w balona?