  • 1. Data: 2002-03-25 19:34:17
    Temat: Praca na 1/2 etatu, faktycznie na caly
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    1.Rok 2001 przepracowalem jako zatrudniony na 1/2 etatu, ale faktycznie
    pracowalem w pelnym wymiarze godzin. Czy moge teraz dochodzic o zaplacenie
    przez pracodawce za pozostale 1/2 etatu i zadac doplaty do ZUS-u?

    2. Odkad pracuje w tej firmie (5 lat) nie dostalem pieniedzy za urlop ciagly
    powyzej 14 dni( fundusz socjalny czyj jakos inaczej to sie nazywa, nie
    jestem za mocny w tych wszelakich cudenkach), czy rowniez moge sie jeszcze
    upomniec o te pieniadze?

    3. Jezeli przez te piec lat pracodawca nie prowadzil ani listy obecnosci,
    ani nigdy nie kwitowalem zadnej wyplaty ( lista plac, czy jakos tak) to w
    jaki sposob mi udowodni ze placil mi pensje wogole?

    --
    Pozdrowienia,
    Darek mailto:d...@p...onet.pl

    [...] Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego.