  • 1. Data: 2002-03-25 19:19:17
    Temat: Re: Zwrot Prawa Jazdy
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    "Sandra" popisuje sobie:
    >Nie , nie bawie sie w prawo ja żyje prawem
    Żyjesz nim, ale nie z niego.
    Prawnicy mają go dość przez conajmniej 8 godzin dziennie, by nim (prawem)
    żyć jeszcze tu na liście, po pracy :-)
    Jeśli się 'nie bawisz' co co tu robisz ?
    >A Pan Krzysio News móglby mnie poinformować czy dobrze powycinałam .
    Sama pracujesz na swoją opinię, sama się śmiejesz z własnych dowcipów, a
    "Pan Krzysio" nic tu nie pomoże. W pewnym momencie stwierdzisz, że nikt nie
    chce z tobą dyskutować więc... więc pewnie zmienisz grupę.