  • 1. Data: 2003-05-21 09:06:13
    Temat: Praca licencjacka.
    Od: piotrek77 <p...@f...onet.pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem:

    Ukonczylem studia licencjackie, i przystapilem razem z kolega do
    tworzenia pracy licencjackiej (no, moze troche wczesniej). Niestety
    troche przecenilismy nasze sily i nie zmiescilismy sie w terminie.
    Napisalismy odpowiednie podanie o przedluzenie terminu, dostalismy
    podpis naszego promotora, ze praca jest juz zaawansowana itp. Po jakims
    czasie od tego podania zamiast terminu obrony dostalismy pisemka o
    skresleniu nas z listy studentow.
    W dziekanacie pani nam powiedzila, ze jsli chcemy byc ponownie wpisani
    na liste studentow to musimy oplacic jeden semestr studiow.
    I tu mam problem. Obliczylismy, ze musimy wplacic na konto uczelni
    jakies 4000zl. I to praktycznie tylko za przychylna decyzje jakiegos
    biurkowca. Oczywiscie nie musze dodawa, ze na zadne zajecia nie musimy
    chodzic, abysmy tylko zaplacili za kolejny semestr i oczywiscie oplate
    za egzamin (obrone).

    Co o tym sadzicie?
    Czy takie postepowanie uczelni jest prawne? A moze na wszystkich
    uczelniach tak jest?

    pozdrawiam

    Piotrek77

  • 2. Data: 2003-05-21 12:19:50
    Temat: Re: Praca licencjacka.

    "piotrek77" <p...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > za egzamin (obrone).
    >
    > Co o tym sadzicie?
    > Czy takie postepowanie uczelni jest prawne? A moze na wszystkich

    Sadze, ze kolejnosc powinna byc nastepujaca.

    Dziekan, rektor, ministerstwo.