  • 1. Data: 2005-01-31 17:10:50
    Temat: Pozyczka a " czynnosci cywilnoprawne "
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Witam
    Udzieliłem pozyczki. Umowa.Weksei in blanco.Termin platnosci + odsetki
    Klauzula w umowie(takiej gotowej z jakiejs gazety prawnej ) ze
    "podatek od czynnosci cywilnoprawnych od niniejszej umowy" .
    Co nalezy rozumiec przez to i kiedy go płacić ?
    Czy w momencie podpisania umowy czy tez po otrzymaniu zwrotu pieniedzy
    wraz z okreslonymi odsetkami (wtedy kiedy się " wzbogacę")
    CREED

  • 2. Data: 2005-01-31 21:28:23
    Temat: Re: Pozyczka a " czynnosci cywilnoprawne "
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    CREED wrote:
> [...]
    > Czy w momencie podpisania umowy czy tez po otrzymaniu zwrotu pieniedzy
    > wraz z okreslonymi odsetkami (wtedy kiedy się " wzbogacę")

    PCC płaci się za sam fakt umowy, a nie od wzbogacenia. Czyli teraz.

  • 3. Data: 2005-02-01 22:56:01
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 15:28:23 -0600, witek napisał(a):

    > PCC płaci się za sam fakt umowy, a nie od wzbogacenia. Czyli teraz
    Dzieki za info - jeszcze pytanko uzupełniajace: Gdzie sie to placi.?
    US?

    CREED

  • 4. Data: 2005-02-01 22:56:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    CREED wrote:

    > Dzieki za info - jeszcze pytanko uzupełniajace: Gdzie sie to placi.?
    > US?

    tak,
    pytaj o druk PCC-1, jak dobrze pamiętam. Albo znajdź sobie go w inernecie.

  • 5. Data: 2005-02-02 11:19:13
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    witek wrote:

    > tak,
    > pytaj o druk PCC-1, jak dobrze pamiętam. Albo znajdź sobie go w inernecie.

    www.mf.gov.pl

    tam sa wszystkie potrzebne druki

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-02-02 20:16:07
    Od: CREED <e.box@@poczta.fm>

    Dnia Wed, 02 Feb 2005 12:19:13 +0100, bo napisał(a):

    > www.mf.gov.pl
    Serdeczne dzieki za odpowiedzi

    CREED