  • 1. Data: 2005-01-31 16:06:56
    Temat: strona z materialami, sciagawkami a prawo
    Od: thaniel <t...@g...pl>

    Witam!

    Zamierzam uruchomic (a wlasciwie czesciowo juz to zrobilem) serwis
    internetowy z materialami dla studentow. Materialy czesciowo beda
    pochodzily z mojego zrodla no i czesciowo beda nadsylane przez ludzi.
    Piszac materialy mam na mysli notatki, sciagi, referaty itp.

    Zastanawiam sie na ile taki serwis i udostepnianie takich materialow jest
    zgodne z prawem. Jesli jednak sa tu jakies uwarunkowania (np. umowa ktora
    trzeba zaakceptowac aby cos pobrac) bardzo Was prosze napiszcie.

    Dzieki za wszelka pomoc!

    __
    Pozdrawiam
    Daniel

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/ i sie tego
    nie wstydze :)

  • 2. Data: 2005-01-31 21:27:49
    Temat: Re: strona z materialami, sciagawkami a prawo
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "thaniel" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nzwij te ściągi i referaty po prostu artykułami i możesz publikować na
    ogólnych zasadach. Czyli zgoda autora.