  • 1. Data: 2007-05-28 08:54:10
    Temat: Pozyczka
    Od: Simon <S...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Witam,
    chce udzielić pozyczki na kwotę 20tys. zl na miesiac czasu.
    Nie chcę na niej zarabiać, nie chce odsetek. Chcę się tylko zabezpieczyć,
    aby otrzymać pieniądze spowrotem i w terminie.
    Co powinienem zawrzec w umowie pozyczki? Na co zwrocic uwagę?

    S.

  • 2. Data: 2007-05-28 09:20:08
    Temat: Re: Pozyczka
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Ja bym proponował umowę np u notariusza.

  • 3. Data: 2007-05-28 19:40:59
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Simon napisał(a):
> [...]
    > aby otrzymać pieniądze spowrotem i w terminie.
    > Co powinienem zawrzec w umowie pozyczki? Na co zwrocic uwagę?

    A ja proponuję weksel.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-05-28 21:45:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 May 2007, Simon wrote:

> [...]
    > aby otrzymać pieniądze spowrotem i w terminie.
    > Co powinienem zawrzec w umowie pozyczki? Na co zwrocic uwagę?

    Albo jak pisze "m" - notarialna umowa *z poddaniem się egzekucji*
    przez biorcę (ale zdaje się to coś kosztuje :)), albo wersja
    prostsza, szybsza lecz wymagająca staranności (bo wszelkie błędy
    formalne, jakieś zbędne słowo albo skreślenie mogą prowadzić
    do nieskuteczności) czyli WEKSEL.
    Polecam:
    http://weksel.pl/

    pzdr, Gotfryd