  • 1. Data: 2007-05-28 08:56:39
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Witam
    Chcę dziecku wyrobić dowód osobisty w związku z wyjazdem za granice na
    początku lipca.
    Dokumenty złożyłem 22 maja tego roku. Pani w urzędzie powiedziała mi ze będe
    czekał 2 miesiące, na to ja jej ze za dwa miesiące to ten dowód będzie mi
    niepotrzebny gdyż wyjeżdzamy za troche więcej niż miesiąc. Na to ona ze
    postara się jakoś przyspieszyć sprawe.
    W wzwiązku z tym mam pytanie czy jeżeli w ciągu miesiąca dowodu nie otrzymam
    czy moge wycofać wniosek i żądać zwrotu wpłacowej kwoty ?

  • 2. Data: 2007-05-30 03:17:29
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 10:56:39 +0200, m napisał(a):

    > W wzwiązku z tym mam pytanie czy jeżeli w ciągu miesiąca dowodu nie otrzymam
    > czy moge wycofać wniosek i żądać zwrotu wpłacowej kwoty ?

    Moim zdaniem nie, ponieważ dowód osobisty to nie towar porównywalny z
    pietruszką czy specjalnym modelem telewizora ściąganym do sklepu na
    zamówienie klienta.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2007-05-30 17:05:34
    Od: "Marens" <n...@s...com>

    " Pani w urzędzie powiedziała mi ze będe
    > czekał 2 miesiące "

    Dwa tygodnie, tyle trwa to we Wrocławiu.

  • 4. Data: 2007-05-31 06:24:24
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marens" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    >" Pani w urzędzie powiedziała mi ze będe
    >
    > Dwa tygodnie, tyle trwa to we Wrocławiu.

    Niestety nie mieszkam we Wrocławiu