  • 1. Data: 2007-05-28 08:01:59
    Temat: Kupno mieszkania - umowy
    Od: k...@k...gliwice.pl

    Witam,

    przymierzam się do kupna mieszkania, które będzie dostępne dopiero od
    czerwca przyszłego roku. Właściciel chce uzyskać teraz połowę kwoty,
    która będzie wypłacona z kredytu ( dwie transze - druga w czerwcu
    przyszłego roku ), moja zaliczka to na razie 5 tys. przy podpisywaniu
    umowy przedwstępnej.
    Na co powinienem zwrócić uwagę podpisując umowę przedwstępną a później
    akt notarialny ?
    Chodzi mi przede wszystkim o zabezpieczenie się przez ten rok
    ( ewentualne długi powstałe w tym okresie, osoby zameldowane itp. )

    pozdrawiam,

    kaliq