  • 11. Data: 2004-10-01 18:35:13
    Temat: Re: Pożycie - definicja i interpretacja
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    > 2002.05.21 uchwała SN III CZP 26/02 OSNC 2003/2/20:
    Wnuk zmarłego najemcy nie należy do osób wymienionych w art. 691 § 1 k.c.
    także wtedy, gdy łączyła go z najemcą więź gospodarcza i uczuciowa.

    Z jakiego źródła pochodzi ta interpretacja?
    P.

  • 12. Data: 2004-10-01 18:43:13
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    Chodziło mi o ten fragment, pozwoliłem sobie przesunąć go na koniec dyskusji:

  • 13. Data: 2004-10-01 20:03:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Paweł wrote:

    > Wnuk zmarłego najemcy nie należy do osób wymienionych w art. 691 § 1 k.c.
    > także wtedy, gdy łączyła go z najemcą więź gospodarcza i uczuciowa.
    >
    > Z jakiego źródła pochodzi ta interpretacja?

    podanego

    KG

  • 14. Data: 2004-10-02 05:47:23
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Paweł napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > także wtedy, gdy łączyła go z najemcą więź gospodarcza i uczuciowa.
    >
    > Z jakiego źródła pochodzi ta interpretacja?

    Podam źródło publikacji uchwały: Orzecznictwo Sądu Najwyższego Izba Cywilna -
    tak zwane "Zielone Orzecznictwo" zeszytu 2 z 2003 roku, pozycja 20.

    --
    JOHNSON :)

  • 15. Data: 2004-10-03 19:55:19
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

[...]

    Trochę to dziwne ponieważ słownikowa definicja tego nie wyklucza, dlaczego
    więc Sąd Najwyższy uznał, że relacja wnuka i dziadków nie mieści się w pojęciu
    pożycie. Może były jakieś precedensy? Moja sytuacja zaczyna się robić
    podbramkowa :((
    Paweł

  • 16. Data: 2004-10-04 08:22:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 3 Oct 2004 21:55:19 +0200, Paweł <a...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > pojęciu
    > pożycie. Może były jakieś precedensy? Moja sytuacja zaczyna się robić

    Trzeba sprawdzic w uzasadnieniu orzeczenia. Oraz czy nie ma innych
    orzeczeń w zupełnie przexciwną stronę... so się Sądowi najwyższemu
    wielokrotnie zdarzyło.

    --
    Falkenstein

  • 17. Data: 2004-10-04 13:14:30
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Trzeba sprawdzic w uzasadnieniu orzeczenia. Oraz czy nie ma innych
    > orzeczeń w zupełnie przexciwną stronę... so się Sądowi najwyższemu
    > wielokrotnie zdarzyło.

    Raczej nie ma "w przeciwną stronę"

    --
    JOHNSON :)

  • 18. Data: 2004-10-12 08:23:34
    Od: dANIEL<b...@w...pl>

    witam mam do Ciebie sprawę napisz na mój adres: b...@w...pl,
    może razem coś wymyślimy...
    mam pewien pomysł ale nie na forum, moze gg
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info