  • 11. Data: 2002-03-24 09:51:46
    Temat: Re: Pozwolenie na bron
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >mylisz sie kolego,
    1. Nie TOBIE osądzać
    2. NIE jestem twoim kolegą (powodu nie wymienię)

    >ja posiadam i w to nadal wierze
    Nikt ci posiadania WIARY nie zabrania.

    Artur Golański

  • 12. Data: 2002-03-24 13:06:46
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Nie TOBIE osądzać

    a to niby dlaczego?
    postawiles teze, iz zaden z posiadaczy broni nie wierzy, ze jej posiadanie
    zapewni mu bezpieczenstwo,
    a tak sie sklada, ze jestem takowym posiadaczem i moze jako jedyny, chociaz
    nie sadze, wierze w to czemu zaprzeczasz. w zwiazku z tym Twoje zdanie "
    Wierza to tylko ci, którzy jeszcze jej nie posiadaja ;-)" jest nieprawdziwe,
    stad wniosek, ze sie mylisz....

    > 2. NIE jestem twoim kolegą (powodu nie wymienię)

    skoro tak to nie ma sprawy, ja takze kolegow na sile nie szukam

    > Nikt ci posiadania WIARY nie zabrania.

    to bardzo mile z Twojej strony :)

    pozdrawiam,

    Artur Karwowski
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 13. Data: 2002-03-25 10:05:26
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

    Aha, czyli powinienen powiedziec: chce bron po podnieca mnie jej polysk i
    wyglad. Moje haslo: 'Naboje sa cool'. Tutaj badanie psychologiczne zapewne
    dalo by wynik ze jestem ok?

  • 14. Data: 2002-03-25 10:41:21
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    > przy takim zalozeniu pierwsze badanie psychologiczne natychmiast Cie
    > wyeliminuje

    Nie ma tu nic nienormalnego, nawet w pozwoleniu jest wpisane przeznaczenie
    broni: ochrona osobista

    pozdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 15. Data: 2002-03-25 17:01:48
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >postawiles teze, iz zaden z posiadaczy broni nie wierzy, ze jej posiadanie
    >zapewni mu bezpieczenstwo,
    Nieprawda ! Nie postawiłem takiej tezy ! Nie stawiałem tezy w ogóle,
    bo tę należy udowodnic, a ja nie mialem takiego zamiaru.
    Przeczytaj raz jeszcze.
    Zakładam, ze prócz umiejetnosci czytania posiadles takze umiejetnosc
    rozumienia czytanego tekstu ;-)
    Wymiana zdan dotyczyła stwierdzenia, ze bron kupuje sie (posiada sie)

    " Bo bezpieczniej sie zyje". Moje zdanie dotyczyło tych, którzy maja
    zamiar kupic, NIE posiadaczy (wszystko przekręciłes !).

    Poza tym sęk w tym, ze czyjas wiara w poczucie swego bezpieczenstwa
    nijak sie ma do bezpiecznego zycia, gdyż ono zalezy od czynników
    zewnetrznych. Prawdopodobienstwo uzycia broni palej przeciwko tobie
    wzrasta wraz z ilosci tejze wsrod ludzi i nie zalezy od tego czy ty ja
    masz w domu, kieszeni czy w ogole. Natomisat, gdyby udalo sie ja
    wyeliminowac w calosci, to prawdopodobienstwo spadloby do zera. Nie
    jest to jednak temat do dyskusji tu (NTG).
    Twoja opinia na ten temat moze byc zupełnie przeciwna, co NIE oznacza,
    ze sie "mylisz" (a co to słowo oznacza zajrzyj do słownika). Opinia,
    to tylko opinia, a NIE fakt.

    Artur Golański

  • 16. Data: 2002-03-25 18:25:42
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    > Nieprawda ! Nie postawiłem takiej tezy ! Nie stawiałem tezy w ogóle,
    > bo tę należy udowodnic, a ja nie mialem takiego zamiaru.

    niestety nie znam Twoich zamiarow....

    > Zakładam, ze prócz umiejetnosci czytania posiadles takze umiejetnosc
    > rozumienia czytanego tekstu

    to bardzo odwazne zalozenie

> [...]
    > zamiar kupic, NIE posiadaczy (wszystko przekręciłes !).

    zdanie "Wierza to tylko ci, którzy jeszcze jej nie posiadaja" jest
    jednoznaczne z tym, ze ci ktorzy ja juz posiadaja w to nie wierza

    "mylisz" (a co to słowo oznacza zajrzyj do słownika).

    to bardzo trudne slowo, faktyczne bede musial zajrzec

    Twoj sposob prowadzenia dyskusji mi nie odpowida. Zauwaz, iz w zadnym moim
    zdaniu nie ma nic nerwowego i obrazliwego pod Twoim adresem, natomiast Twoje
    wypowiedzi zawieraja zbyt wiele wykrzyknikow i tekstow mnie obrazajacych.
    Z mojej strony EOT.

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 17. Data: 2002-03-26 08:37:42
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    | niestety nie znam Twoich zamiarow....

    Daj spokoj, co bedziesz z nim dyskutowal, szkoda czasu

  • 18. Data: 2002-03-26 09:01:34
    Od: Robert <r...@s...here.not>

    In article <3...@n...vogel.pl>
    "Poke" <p...@o...pl> wrote:

    > Użytkownik "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daj spokoj, co bedziesz z nim dyskutowal, szkoda czasu

    Swieta prawda moze kolega Carlosky zechcialby rzucic nieco swiatla
    jak uzyskac pozwolenie. W koncu nie kazdy ma znajomych w Policji.

  • 19. Data: 2002-03-26 11:11:09
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@s...here.not> napisał w wiadomości

    kolega Carlosky zechcialby rzucic nieco swiatla
    > jak uzyskac pozwolenie. W koncu nie kazdy ma znajomych w Policji.

    zapraszm na priv,

    pozdrawiam,

    c...@p...pl
    Skydive & Altitude & FreeFly