  • 1. Data: 2002-03-18 13:49:57
    Temat: przepisy przejsciowe do rozporzadzenia
    Od: "Sqha" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie zwiazane z przepisami przejsciowymi. Od razu zaznaczam ze nie
    jestem prawnikiem.

    Moja zona w pazdzierniku zeszlego roku zapisala sie na studia podyplomowe
    rachunkowosci. Obowiazujace wowczas rozporzadzenie Ministra Finansow mowilo
    ze jesli ukonczy te studia to moze ubiegac sie o swiadectwo kwalifikacyjne
    do uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych. To znaczy, brakowalo mojej
    zonie jedynie ukonczenia tych studiow podyplomowych aby moc uzyskac bez
    egzaminu swiadectwo kwalifikacyjne.

    Niestety w grudniu zeszlego roku Minister Finansow zmienil rozporzadzenie i
    moja zona ... wlasnie to jest moje pytanie. Czy moja zona musi ubiegac sie o
    swiadectwo kwalifikacyjne nowa droga czy stara?

    Minister Finansow nie zawarl w rozporzadzeniu zadnych przepisow
    przejsciowych a jedyna przyczyna dla ktorej moja zona zapisala sie na te
    studia byla mozliwosc uzyskania swiadectwa kwalifikacyjnego bez egzaminu.

    W swietle obecnym przepisow nie ma juz mozliwosci uzyskania swiadectwa
    kwalifikacyjnego bez egzaminu.

    Pytam sie generalnie o to co mozna zrobic (i czy mozna zrobic) w tej
    sytuacji aby uzyskac swiadectwo kwalifikacyjne bez egzaminu?

    Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedz

    Baniak