  • 1. Data: 2005-10-03 07:49:53
    Temat: Pozew o alimenty
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    Witam,

    Zona zlozyla do sadu wniosek o alimenty. Podala dosc spora kwote :-/ Ale
    prócz tego wpisala jakies dochody rodziny z kosmosu! Czy sad orzeka o
    alimentach w trybie zaocznym? Czy bede mial szanse na odwolanie? Czy
    powienienem przyniesc jakies dokumenty odnosnie moich dochodów - np. PIT
    zeszloroczny, potwierdzenia dotychczasowych przelewów na konto zony, oplaty
    za rachunki etc.? Co sad bierze za "dochód" przy DG: dochód po odliczeniu
    kosztów (z ZUS, czy bez?), czy dopiero to, co zostanie po zaplaceniu
    podatku?

    pozdrawiam,
    witek.

  • 2. Data: 2005-10-04 14:14:44
    Temat: Re: Pozew o alimenty
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    Zadałem głupie, czy zbyt proste pytanie? Kurcze, ja nie chcę się uchylać
    od alimentów, w tej chwili płacę je dobrowolnie i to wcale nie małe! Ale
    chcę jakoś również przeżyć, a nie zdychać pod płotem z powodu pazerności,
    czy też zemsty żony...