    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pożar radiowozu
    Date: Sun, 12 Aug 2018 12:00:19 +0200

    Stoi sobie samochód w miejscu niedozwolonym, trochę się dymi, kulsony
    chodzą dookoła ale bez paniki.

    Czy powinienem się zatrzymać i poczęstować gaśnicą, czy może postój w
    miejscu niedozwolonym jest niedozwolony a gaśnicę mam obowiązek mieć
    sprawną a nie zużytą, więc jej użycie jest niedozwolone.

    Oczywiście z przymrużeniem oka i specjalną dedykacją dla tych, co
    uważają że ratownik nie może ratować a już zwłaszcza z użyciem sprzętu,
    gdyż jest zobowiązany do gotowości ratowania, a ratując kogoś utraca
    gotowość do ratowania, co gorsza sprzęt się zużywa lub może zostać
    skradziony i kto zapłaci?

    https://www.youtube.com/watch?v=QT_XK3XL9lw

    Ja bym pewnie pojechał dalej, bo bardziej to wygląda na zagotowany płyn
    lub coś w tym stylu, skoro funkcjonariusze są na miejscu i ruszają się
    raczej leniwie i pewnie w tym tkwi sekret czemu się prawie nikt nie
    zatrzymał. Bo jednak gaśnica się należy jak psu buda.

    Shrek