  • 1. Data: 2005-07-27 18:55:22
    Temat: umowa ustna
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>

    Witam . Miałem zobowiązania wobec firmy z tyt. nie zapłaconych faktur ,
    firma oddała sprawę do sądu , później do komornika. Po jakimś czasie udalo
    mi się uzyskać pieniądze i poprosiłem znajomego o dogadanie się z fimą ( w
    grę wchdziła kwota kilkudziesięciu tysięcy złotych ) wszystko poszło dobrze
    firma zgodziła się że kwota xxxxx załatwi całą sprawę i biorą na siebie
    koszty komornicze , przysłali nawet faxa w którym było napisane że kwota
    xxxxx wpłacona do tego i tego dnia wyczerpuje roszczenia firmy wobec mnie
    ( niestety nie bylo nic o kosztach komorniczych ) zobowiazanie do zapłaty
    komornikowi , potwierdzili również w rozmowie z komornikiem - na okoliczność
    czego komornik sporządził notatkę służbową. Zapomniałem o sprawie , niestety
    po kilku miesiącach temat powrócił , nie zapłacili komornikowi . Komornik
    przy mnie dzwonił do tamtej firmy , jeszcze raz potwierdzili że zapłacą , po
    czym za dwa dni przysłali faksa że ja mam zapłacić bo oni nie maja takiego
    obowiązku. Czy mogę coś z tym zrobic ? wywalczyć żeby wywiązali się z ugody
    którą zawarliśmy ?

  • 2. Data: 2005-07-27 21:43:43
    Temat: Re: umowa ustna
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gu1iwer" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić bo oni nie maja takiego obowiązku. Czy mogę coś z tym zrobic ?
    > wywalczyć żeby wywiązali się z ugody którą zawarliśmy ?

    Szczerze? Jak nie będziesz miał tego na piśmie to nic nie zrobisz. Komornik
    zrobi swoje.
    Grzgorz

  • 3. Data: 2005-07-28 01:53:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gu1iwer wrote:

> [...]
    > czego komornik sporządził notatkę służbową. Zapomniałem o sprawie , niestety

    Zrzekli się przy bezstronnym świadku, więc zasadniczo pewne szanse masz
    - o ile ów świadek (czyli komornik) potwierdzi Twoje zeznania.

    Z tym że oczywiście komornik i tak może sobie ściągnać od Ciebie, potem
    - po wygranej Twojej sprawie - ściągnąć dla Ciebie zwrot tych kosztów...
    plus swoją gażę za ich ściągnięcie...

    PS: uważaj na końcówkę słowa 'faks' w bierniku (konkretnie to tej
    końcówki nie powinno być).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-07-28 07:01:27
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > plus swoją gażę za ich ściągnięcie...
    >
    > PS: uważaj na końcówkę słowa 'faks' w bierniku (konkretnie to tej końcówki

    Trochę niejasno napisałem , tych świadków jest nawet dwóch kolega który z
    nimi rozmawiał i załatwiał całą sprawę i komornik który powiedziała że
    będzie zeznawał ( nie lubi jak ktoś z niego robi wariata jak to określił )
    Co do 'faks' wiecej sie nie powtórzy :) .
    Dziękuję i pozdrawiam