  • 11. Data: 2015-07-12 15:16:42
    Temat: Re: Powolywanie bieglego a Poznanska sprawa dopalaczowa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-15 o 14:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Prosze skup sie:
    > - biegły wydał opinie na podstawie prawa i dopalczy ktore były 6 lat temu
    > - co miesiac na rynek wchodzi 100 nowych

    A postępowanie mieliśmy prowadzić w sprawie wprowadzenia tych dopalaczy
    lat temu, czy teraz? Bo jak 6 lat temu, to trudno byśmy badali obecne.
    A jak obecnych, to je trzeba badać.

    > Prawo tez sie troche zmieniło:
    > http://www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/256436,Zaka
    z-sprzedazy-
    > dopalaczy.html
    > Zamiast okreslac skład chemiczny, mowi sie o działaniu.
    > Oczywiscie sprzedawcy probuja nieudolnie obchodzic te zakazy piszac, ze to
    > nie do spozywania, tylko do wchłaniania wilgoci etc.
    > Ale to tajemnica poliszynela, ze tak nei jest.
    > Uwazasz, ze dobrze, iz sad obiektywnie tego nie oceni, co sie miesci w
    > mrugnieciu okiem?

    A jaki zarzut chcesz postawić?

    > Ciekawe zatem, dlaczego ci wszyscy dilerzy tak sie chowają.
    > Cos krecisz, panie Robercie :)

    I tylko z tego powodu prokurator miał wszczynać postępowanie?

    Dziennikarze jak zwykle, zamiast dopytać, to wszczynają awanturę i
    błaźnią się. Skoro biegły stwierdził, że zbadane przez niego środki nie
    zagrażały życiu i zdrowiu, to prokurator nie mógł innej decyzji podjąć.

  • 12. Data: 2015-07-12 16:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > dopalaczy
    > lat temu, czy teraz? Bo jak 6 lat temu, to trudno byśmy badali

    Obecnych, sprzedaz trwa cały czas.

> [...]
    > błaźnią się. Skoro biegły stwierdził, że zbadane przez niego środki
    > nie zagrażały życiu i zdrowiu, to prokurator nie mógł innej decyzji

    http://www.radiomerkury.pl/informacje/pozostale/prok
    uratura-nie-zajmie-sie-
    dopalaczami.html

    http://tiny.pl/gxx2c

    Podziwiam to jak bardzo mozna zamknac oczy i uszy zeby pewnych spraw nie
    widziec.

  • 13. Data: 2015-07-12 18:46:21
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-12 o 16:00, Budzik pisze:
> [...]
    > dopalaczami.html
    >
    > http://tiny.pl/gxx2c
    >
    > Podziwiam to jak bardzo mozna zamknac oczy i uszy zeby pewnych spraw nie

    Fakt. IMHO prokurator dał tu nieco dupy. Przy stale zmieniających się
    składach dopalaczy powoływanie się na opinię sprzed 6 lat należy raczej
    uznać za, powiedzmy niestosowne.

    Jak się mogę jedynie domyślać winę za zaistniałą sytuacje ponosi 30 czerwca

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2015-07-12 19:33:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-15 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Obecnych, sprzedaz trwa cały czas.

    To trzeba je zbadać, skoro są takie podejrzenia, a nie marudzić, że
    prokurator nie chce wszczynać.

    > http://www.radiomerkury.pl/informacje/pozostale/prok
    uratura-nie-zajmie-sie-
    > dopalaczami.html
    >
    > http://tiny.pl/gxx2c

    SANEPID ma własne laboratoria i powinien zrobić badania, a dopiero na
    podstawie ich wyników złożyć zawiadomienie.

    > Podziwiam to jak bardzo mozna zamknac oczy i uszy zeby pewnych spraw nie
    > widziec.

    Ja gdzieś trudno dociec, o co chodzi, to o co zazwyczaj chodzi?

  • 15. Data: 2015-07-12 19:34:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-15 o 18:46, Sonn pisze:

> [...]
    > uznać za, powiedzmy niestosowne.
    > Jak się mogę jedynie domyślać winę za zaistniałą sytuacje ponosi 30 czerwca

    Moim zdanie przepychanka, kto powinien zapłacić za badania.

  • 16. Data: 2015-07-12 20:59:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > SANEPID ma własne laboratoria i powinien zrobić badania, a dopiero na
    > podstawie ich wyników złożyć zawiadomienie.

    Sanepid zamyka sklepy konkurencji a ta otwiera nowe.
    "Inspektorzy - po kontrolach - zamykają punkty z dopalaczami, ale w
    ich miejsce powstają kolejne".
    Więc sanepid wpadł na pomysł zamknięcia właścicieli sklepów.
    Ale prokurator nie chciał współpracować a sanepid niema takich
    uprawnień. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-07-12 21:05:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-15 o 20:59, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Więc sanepid wpadł na pomysł zamknięcia właścicieli sklepów.
    > Ale prokurator nie chciał współpracować a sanepid niema takich

    Pomysł niezły, tylko to musi się odbyć w granicach obowiązującego prawa.

  • 18. Data: 2015-07-12 21:31:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    .
    > Podziwiam to jak bardzo mozna zamknac oczy i uszy zeby pewnych spraw nie
    > widziec.

    a co twoim zdaniem stanie sie z obecnymi klientami tych sklepow?

    bo moim 'polowa' zrezygnuje i pojdzie po piwo a druga 'polowa' poszuka
    czegos mocniejszego

    o ile rozumiem ze nieletni czesto niezbyt jest w stanie podjac swiadoma
    decyzje, to limitowanie dostepu doroslym to kretynizm

    --
    http://db.org.pl/

  • 19. Data: 2015-07-12 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    uratura-nie-zajmie

    > SANEPID ma własne laboratoria i powinien zrobić badania, a dopiero na
    > podstawie ich wyników złożyć zawiadomienie.

    A masz jakas wiedze aby twierdzic, ze tego zawiadomienia nie oparli na
    wynikach badan?

    > Ja gdzieś trudno dociec, o co chodzi, to o co zazwyczaj chodzi?

    W przypadku urzedników? Oj oj...

  • 20. Data: 2015-07-12 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> [...]
    >
    > o ile rozumiem ze nieletni czesto niezbyt jest w stanie podjac swiadoma
    > decyzje, to limitowanie dostepu doroslym to kretynizm

    Byc moze.
    Mi sie trudno wypowiadac, bo jakos nie kreca mnie tego typu uzywki.
    Ale mysle sobie, ze trzeba pójsc drogą która inni juz przetestowali - skoro
    nie ma szans na wyeliminowanie pociagu ludzi do uzywek, to trzeba skierowac
    ich na uzywki ktore stosunkowo mało szkodzą, jak np, marihuana.
    A skoro to swinstwo zabija, to jednak chyba warto z tym walczyc.

    Nie mam złudzen ze ludzie przestana sie narkotyzowac - robili to kiedys,
    beda robic w przyszłosci.