  • 31. Data: 2015-07-15 15:47:38
    Temat: Re: Powolywanie bieglego a Poznanska sprawa dopalaczowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >pokazal
    >szkodliwosc a prokurator oparl sie na decyzji bieglego sprzed 6 lat i
    >sprawe umorzyl.
    >Pomijam idiotyzm powolywania sie na opinie bieglego sprzed 6 lat,
    >skoro
    >szacuje sie, ze miesiecznie pojawia sie 100 nowych dopalaczy.
    >Ale zastawia mnie cos innego - jak to jest z tymi bieglymi, ze dla
    >prokuratorka bardziej biegly jest jakis tam biegly niz opinia
    >sanepidu,
    >ktora wydawac by sie mogla juz sama w sobie opinia specjalisty?

    A widziales obie opinie ?
    Ch* wie, co tam sanepid napisal, a co potrzebowal prokurator do
    sprawy.

    No i czy KPK przewiduje dowod "z Sanepidu" ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2015-07-15 15:57:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Prosze skup sie:
    >- biegły wydał opinie na podstawie prawa i dopalczy ktore były 6 lat
    >temu
    >- co miesiac na rynek wchodzi 100 nowych

    >Prawo tez sie troche zmieniło:
    >http://www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/256436,Zak
    az-sprzedazy-dopalaczy.html
    >Zamiast okreslac skład chemiczny, mowi sie o działaniu.
    >Oczywiscie sprzedawcy probuja nieudolnie obchodzic te zakazy piszac,
    >ze to
    >nie do spozywania, tylko do wchłaniania wilgoci etc.
    >Ale to tajemnica poliszynela, ze tak nei jest.

    Poliszynela czy nie - sprzedaje ci srodek do wchlaniania wilgoci,
    dwuhydroczterometylotrojkarboksyamine, albo klej do butow, i na jakiej
    podstawie ma byc karalne ?
    No owszem, prawo jest jakie jest, ale jesli to naprawde klej ? Prawo
    jest jakie jest, zapuszkowac wszystkich sprzedawcow Butaprenu.

    >Uwazasz, ze dobrze, iz sad obiektywnie tego nie oceni, co sie miesci
    >mrugnieciu okiem?

    Obiektywnie to moze ocenic na podstawie opinii bieglego :-)

    >Ciekawe zatem, dlaczego ci wszyscy dilerzy tak sie chowają.
    >Cos krecisz, panie Robercie :)

    Ale chowanie nadal nie jest karalne ...

    Widac doswiadczenie im podpowiada, aby sie nie wychylac.
    Bo zaraz prawdziwa mafia nasle na nich Sanepid :-)

    J.

  • 33. Data: 2015-07-15 23:37:50
    Od: s...@g...com

    użytkownik Budzik napisał:

    > Prawo tez sie troche zmieniło:
    > http://www.infor.pl/prawo/nowosci-prawne/256436,Zaka
    z-sprzedazy-
    > dopalaczy.html
    > Zamiast okreslac skład chemiczny, mowi sie o działaniu.

    https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/06/
    kryzys-koniec-jerzy-wasiukiewicz.jpg