  • 31. Data: 2012-10-09 15:20:34
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 13:33:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Ja nie mam k�opot�w.
    Więc po kiego bez przerwy swoje głupkowate uwagi dorzucasz?
    > Ale ty jeste� zbyt t�py, �eby chwyci� analogi�.

    Jakie to banalne- brakuje argumentów zaczynają się wyzwiska- wydoroślej w końcu
    Andrzeju;)

  • 32. Data: 2012-10-09 15:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 15:20, Kris pisze:
    > Więc po kiego bez przerwy swoje głupkowate uwagi dorzucasz?

    Głupkowaty, serdeńko, to jesteś ty z tą twoją "nowoczesnością", jak
    określasz swoje połączone lenistwo, ignorancję i chamstwo.

    A uwagi dorzucam z tego samego powodu, dla którego - jak ZE dawałby 110V
    zamiast 230V - przyłączyłbym się do sąsiadów domagających się
    przywrócenia prawidłowych parametrów zasilania, zamiast jak ty nabijać
    się z nich że są nienowocześni, bo nie mają uniwersalnych zasilaczy i
    uniwersalnych źródeł światła.

    Dotrze to wreszcie do ciebie?

    > Jakie to banalne- brakuje argumentów zaczynają się wyzwiska- wydoroślej w końcu
    Andrzeju;)

    To nie jest wyzwisko, tylko stwierdzenie faktu.

  • 33. Data: 2012-10-09 15:34:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 15:27:10 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > To nie jest wyzwisko, tylko stwierdzenie faktu.
    Wiesz, jak czytam brednie które wypisujesz to sie nie dziwię że większośc tych którzy
    korzystaja z KF-a maja tam Ciebie wrzucone.
    Ja nie korzystam z KF-a więc możesz mi odpisywać;)

  • 34. Data: 2012-10-09 15:42:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > U mnie jego posty są wyswietlane prawidłowo.

    bo masz czytnik, ustawione kodowanie takie samo jako on, dlatego
    dekoduje ci sie poprawnie.
    Tylko, ze on w naglowku zapomnial napisac jakie ma.
    Kazdy kto ma inne kodowanie niz on zobaczy krzaki.

  • 35. Data: 2012-10-09 15:43:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:5073d03c$1@news.home.net.pl...

    > Mi się wszystko wyświetla jak powinno, z niczym problemów nie mam, to chyba
    > jednak nie mój czytnik jest gówniany :)

    ale tylko tobie.

    innymi slowy: kazdy wariat twierdzi, ze jest zdrowy.

    dalej nie wiesz o co chodzi? pogooglasz czy wylozyc jak krowie na rowie?

  • 36. Data: 2012-10-09 15:44:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > W dniu wtorek, 9 października 2012 12:56:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa >

    > Już Tobie kilkakrotnie tłumaczyłem- skoro Ty masz kłopot z odczytywaniem wiadomości
    to skonfiguruj swój "niegówniany" super czytnik tak aby odczytywał prawidłowo. Albo z
    google groups zacznij korzystac i problemy mniną;)
    > I panuj troszkę nad Sobą - staraj się od razu wyswiskami nie rzucać bo smietnik z
    kolejnego watku zrobisz.

    ale on ma racje.
    racje nie macie wy.

  • 37. Data: 2012-10-09 15:59:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 15:34, Kris pisze:
    > Wiesz, jak czytam brednie które wypisujesz to sie nie dziwię
    > że większośc tych którzy korzystaja z KF-a maja tam Ciebie wrzucone.
    > Ja nie korzystam z KF-a więc możesz mi odpisywać;)

    Ja się nie dziwę, że tłuszcza matołków tobie imponuje.

  • 38. Data: 2012-10-09 17:12:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 13:27:14 UTC+2 użytkownik olgierd
    napisał:
    > Abstrahując od tego, że nie masz racji,

    Teoretycznie nie mam- tu zgoda. Tylko że świat poszedł troszkę do przodu a
    dinozaury usenetu ciagle czepiaja się kodowania łamania wierszy itp. Fakt
    kiedyś to miało jakiś sens ale teraz i inne łącza mamy inny sprzet więc te
    archiwalne zalecenia mozna do archiwum odłożyć.
    to i tak nie ma sensu

    --

    No tak, archaiczne formy są wypierane przez normalne. Zwykła ewolucja.

    --
    No ale ... G. też może Ci wyłączyć serwer. Poza tym "kilka komputerów w
    różnych miejscach" zastępowanych jest przez prawdziwe komputery osobiste

  • 39. Data: 2012-10-09 17:45:14
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10/08/2012 07:51 PM, Shrek wrote:

    > Bo musi to znaczy musi. W tym wypadku, że rower bez w/w wyposażenia nie
    > jest rowerem (skoro rower "musi", a nie ma to rowerem nie jest inaczej
    > by miał) a to powoduje ciekawe skutki prawne - z tym na samym przedzie,
    > że rowerzysta ujeżdzający rower bez dzwonka nie jest obowiązany
    > korzystać z DDR i wiele innych (jak choćby nie posiadając dzwonka nie
    > jestem już zobowiązany mieć oświetlenia). A skoro rower bez dajmy na to
    > dzwonka jest nadal rowerem (sam mam taki), to znaczy, że wcale nie musi,
    > a powinien.

    Raczej blad w rozumowaniu.

    "Rower musi miec dzwonek" stwierdza, ze po prostu... *musi* miec on
    dzwonek (aby zgodnie z prawem poruszac sie nim po drodze).

    Z "rower musi miec dzwonek" w zaden sposob nie wynika, ze "rower bez
    dzwonka to nie rower".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 40. Data: 2012-10-09 17:47:43
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10/08/2012 09:30 PM, Shrek wrote:

    > Nie wychodzi mi. Pytającemu wychodzi(łoby) - skoro rower _musi_ mieć
    > dzwonek, a go nie ma... to nie jest rowerem:P

    Raczej - skoro rower _musi_ mieć dzwonek, a go nie ma - to poruszanie
    sie nim jest niezgodne z przepisami. A rowerem jest nadal.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org