  • 21. Data: 2012-10-09 09:33:51
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 21:30:58 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nie wychodzi mi. Pytającemu wychodzi(łoby) - skoro rower _musi_ mieć
    > dzwonek, a go nie ma... to nie jest rowerem:P

    Chodzi, chodzi. Nie można urwać pół zdania i potem wydziwiać nad resztką.

    --
    Jacek

  • 22. Data: 2012-10-09 09:59:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 03:05:19 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > Przemek Lipski wrote:
    > jednak popraw sobie kodowanie.
    >
    > A jak nie wiesz jak sie to robi, to pogooglaj.

    U mnie jego posty są wyswietlane prawidłowo.

  • 23. Data: 2012-10-09 10:03:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 09:59, Kris pisze:

    > U mnie jego posty są wyswietlane prawidłowo.

    Co nie zmienia faktu, że kodowanie NIE MA USTAWIONEGO.

  • 24. Data: 2012-10-09 12:50:26
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    wiadomości news:5073d03c$1@news.home.net.pl...

    > To ty masz gówniany czytnik i nadal nie masz ustawionego kodowania,
    > lamerze.

    Mi się wszystko wyświetla jak powinno, z niczym problemów nie mam, to chyba
    jednak nie mój czytnik jest gówniany :)

  • 25. Data: 2012-10-09 12:56:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 12:50, Przemek Lipski pisze:

    > Mi sie wszystko wy?wietla jak powinno, z niczym problemów nie mam, to chyba
    > jednak nie mój czytnik jest gówniany :)

    Drogi "inteligentny inaczej"! Moje lampki świeciłyby tak samo dobrze,
    jakby zakład energetyczny dostarczałby mi o połowę niższe napięcie.

    Co nie oznacza że w Polsce jest to prawidłowy standard zasilania -
    chociaż ty pracując w ZE wciskałbyś ludziom kit, że tak jest OK, bo u
    ciebie świeci dobrze.

    BĄDŹ ŁASKAW ZACZĄĆ OZNACZAĆ SWOJĄ STRONĘ KODOWĄ!!!

    Albo zapłać komuś inteligentniejszemu od ciebie, żeby poprawnie
    skonfigurował twojego gównianego Outlook Express'a.

  • 26. Data: 2012-10-09 13:21:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 12:56:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa >
    > Albo zapłać komuś inteligentniejszemu od ciebie, żeby poprawnie
    >
    > skonfigurował twojego gównianego Outlook Express'a.

    Już Tobie kilkakrotnie tłumaczyłem- skoro Ty masz kłopot z odczytywaniem wiadomości
    to skonfiguruj swój "niegówniany" super czytnik tak aby odczytywał prawidłowo. Albo z
    google groups zacznij korzystac i problemy mniną;)
    I panuj troszkę nad Sobą - staraj się od razu wyswiskami nie rzucać bo smietnik z
    kolejnego watku zrobisz.

  • 27. Data: 2012-10-09 13:26:42
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Oct 2012 04:21:06 -0700, Kris napisał(a):

    > skonfiguruj swój "niegówniany" super czytnik tak aby odczytywał
    > prawidłowo

    Abstrahując od tego, że nie masz racji, to i tak nie ma sensu -- usenet
    ostatecznie upada.

    BTW nie masz zwiększonej liczby spamu od korzystania z Google Groups?
    Jakby chociaż dziady pozwalały maskować adres email...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 28. Data: 2012-10-09 13:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 13:21, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 9 października 2012 12:56:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa >

    > Już Tobie kilkakrotnie tłumaczyłem- skoro Ty masz kłopot

    Ja nie mam kłopotów. Jak pisałem - moje lampki zadziałają i na 110V.

    Ale ty jesteś zbyt tępy, żeby chwycić analogię.

  • 29. Data: 2012-10-09 13:59:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-08 13:28:38 +0200, "t-1" <t...@s...pl> said:

    > I jeszcze uzupełnienie.
    > Gdyby rower w zapisie musiał mieć pompkę to rower bez pompki nie byłby rowerem.
    > A gdy napisane jest, że powinien mieć, to rower bez pompki jest dalej
    > rowerem, choć nieprzepisowym.

    Bo tak jest, gdy się wyrywa fragmenty zdań.

    Np. w zdaniu: rower musi mieć pompkę, nie ma wątpliwości, że bez pompki
    to rower już nie taki piękny jak w przepisie.
    A w zdaniu, że rower poruszający się po drogach publicznych musi mieć
    pomkę, już nic o nierowerowatości welocypedu bezpompkowego jako takiego
    - nie ma.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2012-10-09 15:18:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 13:27:14 UTC+2 użytkownik olgierd napisał:
    > Abstrahując od tego, że nie masz racji,

    Teoretycznie nie mam- tu zgoda. Tylko że świat poszedł troszkę do przodu a dinozaury
    usenetu ciagle czepiaja się kodowania łamania wierszy itp. Fakt kiedyś to miało jakiś
    sens ale teraz i inne łącza mamy inny sprzet więc te archiwalne zalecenia mozna do
    archiwum odłożyć.
    to i tak nie ma sensu -- usenet

    > ostatecznie upada.

    Tu zgoda
    > BTW nie masz zwiększonej liczby spamu od korzystania z Google Groups?

    Aż zajrzałem do zakładki spam na serwerz pocztowym(konto gmail). W ciągu ostatnich
    30dni 48 wiadomości ale od razu wpadały do spamu więc uciązliwość zerowa. W
    odbiorczej skrzynce żadnych niechcianych meili nie znajduje.

    > Jakby chociaż dziady pozwalały maskować adres email...

    Tak na stałe przesiadłem sie na google groups jakies pół roku temu. To
    najwygodniejszy sposób czytania grup jeśli korzystasz z kilku komputerów w róznych
    miejscach. No i nie trzeba instalować żadnych dodatkowych programów, konfigurowac
    czytników itp, nie interesuje mnie że onet czy inna gazeta wyłączyły serwer grup itp.
    I nie ma problemow z kodowaniem itp- zdecydowana większość postów jest czytelna.
    Sporadycznie sa problemy z polskimi znakami- np w poście Lawy z godz 13,31 polskie
    znaki sa wyświetlane błędnie ale już jego post z 12,56 jest wyswietlany poprawnie.
    To sporadyczne kłopoty, ale zalet jest więcej więc do żadnych "instalowanych" super
    hiper czytników nie zamierzam wracać