  • 11. Data: 2002-01-12 22:13:30
    Temat: Re: Poważny problem!!! Prosze co poradzicie? Raczej pilne
    Od: "Paweł S" <x...@x...pl>

    > Czy istnieje u Was samorząd studencki?!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hmm tego to nie wiem, ale zapytam się.

    > U mnie jak się samorząd uprze to nikt nie jest w stanie ani wylecieć ani
    > zrezygnować :o)

    Jeżeli to prawda, to ciekawe co piszesz.

    > W dodatku dziewczyna nie będzie się czuła osamotniona.

    Sprawa teraz jest na takim etapie: Kumpela zdecydowała sie jednak
    zrezygnować, w poniedziałek ma rozmawiać z dziekanem (Chyba że coś sie uda
    załatwić u dziekana). Straciła juz ochote na tą uczelnie, 4 lata męczarni na
    Politechnice pójdzie na marne. Idzie do Policealnego Studium
    Informatycznego, na grafike komputerową.

    Smutne to ale....... życie toczy sie dalej

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 12. Data: 2002-01-13 12:29:20
    Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl>

    > Miałem na myśli to co sie dzieje obecnie na uczelniach (prekręty przy
    > examach, lewe prace magisterskie itd) Faktem jest, ze nie idzie to
    > wyeliminować. Zawsze znajdą sie tacy co wolą sobie ułatwić studiowanie.

    Problem lewizn istniał zawsze. I to nie tylko zaliczeń, egzaminów, ale i
    dyplomów.
    Sama znałam osobę, której fałszywy dyplom lekarski wyszedł dopiero podczas
    obrony doktoratu. Ponad 20 lat pracował w zawodzie, operował, miał
    specjalizacje II stopnia. Ale doktoratu mu się zachciało ... i ktoś w ramach
    procedury miał dołączyć odpis dyplomu z AM z Krakowa. Wszystko wyszło, była
    rozprawa, łeb sprawie ukręcono. "Dokończył" studia, zmienił specjalizację i
    nawet ordynatorem został.

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 13. Data: 2002-01-13 19:45:03
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł S" <x...@x...pl> w artykule news:a1qcfh$cdn$1@news.tpi.pl
    napisał...

    > Straciła juz ochote na tą uczelnie, 4 lata męczarni na
    > Politechnice pójdzie na marne.

    Chodzi o Pol Sl ??

    > Idzie do Policealnego Studium
    > Informatycznego, na grafike komputerową.

    Novum - Katowice?

    pozdr.
    gryz0N

  • 14. Data: 2002-01-13 21:22:34
    Od: "Paweł S" <x...@x...pl>

    > Chodzi o Pol Sl ??

    Nie nie chodzi o Politechnike Śląską, kumpela zupełnie gdzie indziej
    studiuje. Studiuje na Informatyce o specjalności grafika komputerowa. Na
    Pol. Śl. nie ma chyba takiej specjalności.

    > Novum - Katowice?

    Ja wiele rzeczy słyszałem o tym Novum, straszne badziewie.

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 15. Data: 2002-01-14 09:29:16
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł S" <x...@x...pl> w artykule news:a1sts3$fs3$1@news.tpi.pl
    napisał...

    > Nie nie chodzi o Politechnike Śląską, kumpela zupełnie gdzie indziej
    > studiuje. Studiuje na Informatyce o specjalności grafika komputerowa. Na
    > Pol. Śl. nie ma chyba takiej specjalności.

    a gdzie na slasku taka jest ?

    do jakiego jesli mozna wiedziec ?

    > Ja wiele rzeczy słyszałem o tym Novum, straszne badziewie.

    Ja rowniez. Dobrych i zlych. Jak o kazdej uczlni/szkole.
    Nie strasz - wybieram sie tam w lutym :)

    pozdr.
    gryz0N

  • 16. Data: 2002-01-14 10:06:24
    Od: "Paweł S" <x...@x...pl>

    > a gdzie na slasku taka jest ?

    Niestety nie wiem. Nie orientuje się w tym.

    > do jakiego jesli mozna wiedziec ?

    Tu nie chodzi o Śląsk, zdradze tylko że przenosi się do Warszawy i tam
    będzie chodzić.

    > Ja rowniez. Dobrych i zlych. Jak o kazdej uczlni/szkole.
    > Nie strasz - wybieram sie tam w lutym :)

    Zycze szczęścia w nowej szkole :-)

  • 17. Data: 2002-01-14 10:36:15
    Od: "gryz0N" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł S" <x...@x...pl> w artykule news:a1uakc$lp2$1@news.tpi.pl
    napisał...

    > Tu nie chodzi o Śląsk, zdradze tylko że przenosi się do Warszawy i tam
    > będzie chodzić.

    pytalem poniewaz interesuje sie takim kierunkiem

    > Zycze szczęścia w nowej szkole :-)

    dzieki :)

    pozdr.
    gryz0N