  • 1. Data: 2002-01-11 18:35:33
    Temat: oplaty w urzedzie
    Od: "ajol" <a...@v...pl>

    hello
    siostra poprosila mnie bym odebral jedno zaswiadczenie z
    urzedu miasta (dot. pobierania dodatku mieszkaniowego) -
    potrzebne jej do kompletu papierow dot. otrzymania stypendium.
    Od pani w urzedzie dowiedzialem sie, ze musze uiscic oplate
    (11 PLN)... !!

    jak to jest - studenci placa za takie rzeczy czy nie??
    bo jak ja kiedys (za czasow studiow) bralem sobie rozne tam
    takie papierki z urzedu (skarbowy i inne) to zawsze bylo to
    ustawowo zwolnione z oplat.

    jest moze ktos zorientowany?
    podejrzewam ze jest to aktualny temat, bo wiele osob stara sie
    o stypendium.

    pozdrawiam
    ajol