  • 1. Data: 2002-01-11 21:51:48
    Temat: Prośba do Szanownych Radców prawnych
    Od: "uhf" <z...@p...pl>

    Jestem inwalidą ze znacznymi schorzeniami.W zeszłym roku zachorowałem na
    okres 180 dni.Wcześniej byłem chory przez 11 dni.Zakład pracy chronionej w
    którym pracowałem zwolnił mnie za przekroczenie 180 dni chorobowego.W Sądzie
    Pracy udało mi się uzyskać przywrócenie do pracy ,gdyż między poszczególnymi
    chorobami nie było związku przyczynowo-skutkowego.
    Sąd oddalił roszczenie o zapłatę za okres pozostawania bez pracy.W moim
    przypadku jest to kwota niewielka ,ale jako niepełnosprawny potrzebuję
    każdego grosika.Jednocześnie po moich błaganiach sędzia (już po procesie i
    uprawomocnieniu wyroku ,w jego gabinecie) łaskawie powiedział że o zapłatę
    za wymieniony okres mogę ubiegać się dopiero po wznowieniu pracy.Co zresztą
    zaraz po wyroku uczyniłem.Nie wiem co teraz zrobić ,bo w wyroku pisze że
    oddalone, sędzia mówi swoje i co teraz?Czy mam szansę na uzyskanie
    upragnionych pieniędzy?Bardzo proszę o jakieś wyjaśnienia , nie stać mnie na
    radcę prawnego .Kolega użyczył mi swoje konto z...@p...pl tam proszę
    kierować listy do mnie.Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Sławek