  • 1. Data: 2003-01-12 19:39:51
    Temat: Potrzebuje rozp. Ministra Obrony Narodowej
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    z dnia 20 XII 1969 w sprawie formy i trybu skladania przez dowodcow
    jednostek wojskowych wnioskow o wszczecie postep. karnego przeciwko sprawcom
    niektorych przestepstw.
    (Dziennik Rozkazow MON z 1970 roku nr 1 poz. 3).

    Gdize to gowno znalezc w necie?

    U mnie na uczelni w bibliotece Dziennik Ustaw sie znajde ale cos tak
    speccjalistycnzego jak Dziennik Rozkazow MON z 1970 roku to bilay kruk :-)

    A z prokuratury wojskwej wywalili mnie na zbity.... w asyscie zandarma :-)

    Z gory dzieki za wszelka pomoc

    Cezar

  • 2. Data: 2003-01-13 08:54:00
    Temat: Re: Potrzebuje rozp. Ministra Obrony Narodowej
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprawcom
    > niektorych przestepstw.
    > (Dziennik Rozkazow MON z 1970 roku nr 1 poz. 3).

    Chyba ciężko będzie. Google mówi:

    WYKAZ AKTÓW PRAWNYCH, KTÓRE UTRACIŁY MOC Z DNIEM 30 MARCA 2001 R.

    Część II
    Uchwały Rady Ministrów, zarządzenia ministrów lub innych organów
    administracji rządowej oraz inne akty, podjęte lub wydane przed wejściem w
    życie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, zawierające normy prawne o
    charakterze powszechnie obowiązującym

    2. Zarządzenia ministrów

    29. Zarządzenie Ministra Obrony Narodowej Nr 68/MON z dnia 20 grudnia 1969
    r. w sprawie formy i trybu składania przez dowódców jednostek wojskowych
    wniosków o wszczęcie postępowania karnego przeciwko sprawcom niektórych
    przestępstw (Dz. Rozk. MON z 1970 r. Nr 1, poz. 3).

    Więcej na
    http://www.abc.com.pl/serwis/mp/2001/0782.htm

    --
    Pozdrawiam.