  • 1. Data: 2003-01-12 13:56:51
    Temat: Wartość przedmiotu sporu
    Od: "Paweł Pollak" <s...@N...gazeta.pl>

    Wiem, że było, nawet chyba niedawno, ale nie mogę odnaleźć. Jaką mam wpisać w
    pozwie wartość przedmiotu sporu, jeśli występuję o same odsetki?

    Paweł

  • 2. Data: 2003-01-12 15:01:46
    Temat: Re: Wartość przedmiotu sporu
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@N...gazeta.pl>
    > ..Jaką mam wpisać w pozwie wartość przedmiotu sporu, jeśli
    > występuję o same odsetki?

    Pewnie wysokość odsetek w danym dniu określając o ile wzrosną o każdy
    następny dzień. Chyba że masz jeszcze inne koszty związane ze ściągnięciem
    tych odsetek to je doliczasz.
    Niech się może wypowie ktoś w tym temacie.

    Shivman
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-12 15:58:52
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, że było, nawet chyba niedawno, ale nie mogę odnaleźć. Jaką mam
    wpisać w
    > pozwie wartość przedmiotu sporu, jeśli występuję o same odsetki?

    Jakie odsetki ?
    Zaległe, przyszłe... Podaj trochę szczegółów.
    Joker

  • 4. Data: 2003-01-12 19:08:44
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "Joker" napisał w wiadomości
    > Jakie odsetki ?
    > Zaległe, przyszłe... Podaj trochę szczegółów.
    > Joker

    Od płatności po terminie (płatność nastąpiła, ale bez odsetek), to będą
    chyba zaległe.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl

  • 5. Data: 2003-01-12 23:16:41
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > Od płatności po terminie (płatność nastąpiła, ale bez odsetek), to
    będą
    > chyba zaległe.

    No to obliczasz kwotę odsetek - licząc je od dnia następnego po dniu
    wymagalności do dnia w którym nastąpiła zapłata. I to będzie wartość
    przedmiotu sporu. Możesz również żądać zasądzenia odsetek od
    odsetek ale tylko od dnia wytoczenia powództwa.
    Pozdrawiam
    Piotr Memos

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-01-13 12:38:59
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Od płatności po terminie (płatność nastąpiła, ale bez odsetek), to będą
    > chyba zaległe.
    > Paweł

    Zobacz dyskusję z 21.12.2002 - " Wysokość opłaty sądowej".
    Znajdziesz ten wątek w archiwum grupy:
    http://groups.google.pl/groups?q=wysoko%C5%9B%C4%87+
    op%C5%82aty+s%C4%85dowej
    &hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=fzZM9.6485%24qq5.7
    5388%40news.chello.at&rn
    um=1
    Adres trzeba oczywiście "skleić".
    Joker