  • 1. Data: 2003-01-12 13:48:24
    Temat: Prawo jazdy od 16 lat
    Od: "ziggi" <z...@w...pl>

    Ostatnio w TV jakiś nadinspektor z policji wspominał o możliwości
    zrobienia prawka po ukończeniu 16 roku życia, z tym, że taka osoba może
    prowadzić tylko w towarzystwie kogoś pełnoletniego. Mam kilka pytań:

    1.Czy i kiedy ten przepis wejdzie w życie?
    2. Czy samochód musi być jakoś specjalnie przystosowany (dodatkowy hamulec i
    sprzegło po stronie pasażera)?
    3. Ile taka impreza kosztuje (w tym badania)?

    Z góry dziękuję
    ziggi

  • 2. Data: 2003-01-12 20:00:46
    Temat: Re: Prawo jazdy od 16 lat
    Od: "Pajo" <p...@t...pl>

    Użytkownik "ziggi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzegło po stronie pasażera)?
    > 3. Ile taka impreza kosztuje (w tym badania)?

    mam nadzieje ze taki przepis w zycie nie wejdzie
    wrecz powinien byc przepis bardziej zaostrzony

  • 3. Data: 2003-01-13 14:37:19
    Od: "ziggi" <z...@w...pl>

    > mam nadzieje ze taki przepis w zycie nie wejdzie
    > wrecz powinien byc przepis bardziej zaostrzony

    WIELKIE dzięki :P

    Pozdrawiam
    ziggi

    PS. to bedę jeździł bez! :P

  • 4. Data: 2003-01-13 17:44:07
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > mam nadzieje ze taki przepis w zycie nie wejdzie
    > wrecz powinien byc przepis bardziej zaostrzony

    czemu mialby nie wejsc ? w kanadzie i w niemczech tak jest i jakos im na
    zle nie wyszlo

    pozdrawiam,
    jelen