  • 1. Data: 2003-02-20 21:07:16
    Temat: upowaznienie do wystawiania faktur
    Od: "Jarek" <i...@g...pl>

    Zarejestrowalem firme na siebie.
    Czy jest mozliwosc upowaznienia kogos do podpisywania faktur?????

    <_J_>

  • 2. Data: 2003-02-20 21:36:24
    Temat: Re: upowaznienie do wystawiania faktur
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Jarek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zarejestrowalem firme na siebie.
    > Czy jest mozliwosc upowaznienia kogos do podpisywania faktur?????

    tak, w formie pisemnej.

  • 3. Data: 2003-02-20 22:20:01
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, w formie pisemnej.

    tak, moze byc ustnie

    Karol

  • 4. Data: 2003-02-20 22:22:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Feb 2003 22:07:16 +0100), "Jarek"
    <i...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Zarejestrowalem firme na siebie.
    >Czy jest mozliwosc upowaznienia kogos do podpisywania faktur?????

    ZTCW, jeśli to nie pracownik, to nie.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 5. Data: 2003-02-20 22:40:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Feb 2003 23:22:52 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> zakodował:
    >ZTCW, jeśli to nie pracownik, to nie.

    A z czego wiesz??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-02-21 10:30:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 20 Feb 2003 22:40:15 GMT), Kaizen
    <x...@c...sz> był(a) napisał(a):

    >A z czego wiesz??

    A z czego wiesz, że można upoważnić osobę niezatrudnioną w firmie do
    dokonywania sprzedaży w imieniu firmy? O upoważnieniu do odbioru FV to
    słyszałem, ale do wystawiania?

  • 7. Data: 2003-02-21 11:11:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 21 Feb 2003 11:30:24 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> zakodował:

    >A z czego wiesz, że można upoważnić osobę niezatrudnioną w firmie do
    >dokonywania sprzedaży w imieniu firmy? O upoważnieniu do odbioru FV to
    >słyszałem, ale do wystawiania?

    Nie wiem, dlatego pytam. Nie twierdzę, że nie masz racji, tylko pytam
    o podstawę Twojego poglądu. Czy jak firma "zatrudni" sprzedawcę na
    umowę zlecenie, to może wystawiać faktury taka osoba, czy nie? Zależy
    mi też na podstawie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2003-02-21 20:16:53
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
> [...]
    > o podstawę Twojego poglądu. Czy jak firma "zatrudni" sprzedawcę na
    > umowę zlecenie, to może wystawiać faktury taka osoba, czy nie? Zależy

    Podstawą, drodzy Panowie, są przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności
    Art. 95 i następnych.

    Depi.