  • 11. Data: 2004-05-25 05:25:48
    Temat: Re: Potrzebna porada....
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > A na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    NP. dlateg, że jest w komisji egzaminacyjnej do matury :P a tam nie biorą
    byle kogo :P

  • 12. Data: 2004-05-25 06:13:51
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 25. maja 2004 00:58 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Miedziu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Prawo określa, kto może uczyć w szkole. Student może mieć praktyki, ale
    > sam nie może w wówczas uczyć.

    Nie wiem jak teraz, ale w 99 roku uczyłem będąc jeszcze na studiach i nie
    mając studium pedagogicznego. Tam jest/była jakaś furtka o zupełnym braku
    innej możliwości.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2004-05-25 06:15:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 25. maja 2004 07:24 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Miedziu:

    > Czyli tak z 4 lub 8 praktykantów w roku by przyłaziło.... hmm ale to tylko
    > w ramach pedagogiki? :<<

    A czemu żaden wykfalifikowany edukator nie chce do Was przyjść?

  • 14. Data: 2004-05-25 06:34:46
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A czemu żaden wykfalifikowany edukator nie chce do Was przyjść?

    Pewnie słabo płacą, jak to zwykle w szkołach bywa.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2004-05-25 07:46:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8ulhn$rui$1@nemesis.news.tpi.pl>, Miedziu wrote:

    > NP. dlateg, że jest w komisji egzaminacyjnej do matury :P a tam nie biorą
    > byle kogo :P

    ROTFL

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 16. Data: 2004-05-25 09:04:05
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 25 May 2004 08:15:04 +0200, Tristan Alder napisał/napisała:
    > A czemu żaden wykfalifikowany edukator nie chce do Was przyjść?

    bo pewnie uczniowie nagrywaja lekcje :>>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 17. Data: 2004-05-25 09:05:52
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 25 May 2004 07:46:02 GMT, Renata Gołębiowska napisał/napisała:
    > ROTFL

    ROTFL x2 :DDDDDDDDDDDD hihi

  • 18. Data: 2004-05-25 16:07:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > NP. dlateg, że jest w komisji egzaminacyjnej do matury :P a tam nie
    biorą
    > byle kogo :P

    No ale żeby tak najlepsza w Polsce?

  • 19. Data: 2004-05-26 02:42:02
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > No ale żeby tak najlepsza w Polsce?

    Nie no ..jedna z najlepszych ....ona normalnie jest takim pracocholikiem, że
    nie chce się nudzić ...itp ..ale to niewazne i oniec tego tematu....

  • 20. Data: 2004-05-26 02:44:28
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > A czemu żaden wykfalifikowany edukator nie chce do Was przyjść?

    A jaki z wykfalifikowanych edukatorów by chciał uczyc w szkole?