  • 1. Data: 2004-05-24 19:34:27
    Temat: 1/2 etatu
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    W przypadku 1/2 etatu po przepracowaniu 3 miesięcy kończy sie
    umowa.Pracodawca proponuje gratyfikację za niewykorzystany urlop.Czy jest
    możliwość wystąpienia o ewentualne przeniesinie niewykorzystanego urlopu na
    poczet przyszłej "ewentualnej" umowy, która może znów zostać zawarta między
    tymi samymi stronami?

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-05-24 22:03:01
    Temat: Re: 1/2 etatu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > poczet przyszłej "ewentualnej" umowy, która może znów zostać zawarta

    Jeśli taka umowa będzie, to jak najbardziej jest możliwe. Przecież w takim
    wypadku pracodawca nie daje świadectwa pracy. A więc jest to kwestia do
    uzgodnienia pomiędzy pracownikiem a pracodawcą. Rzecz w tym, czy ta
    przyszła ewentualna umowa będzie przedłużeniem dotychczasowej. Bo jeśli
    nie, to takiej możliwości nie ma. Pracodawca musi wystawić świadectwo
    pracy i w nim ta kwestia musi być uregulowana.

  • 3. Data: 2004-05-25 17:45:38
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    ok, powiedzmy że już doszedłem do porozumienia z pracodawcą, zostanie mi
    przedłóżona umowa na kolejne np.3 msc.oczywiscie wczesniej wspomniane
    niewykorzystane wolne dni urlopowe zostana mi przeniesione na poczet
    przyszłej umowy-z tego co sie zdążyłem się zorintować musiałbym napisać
    podanie w którym zawarłbym zobowiązanie, że rezygnuje z ekwiwalentu za
    wcześniej wspomniany urlop.Czy w przypadku nie wykorzystania tego zaległego
    urlopu podczas trwania kolejnej umowy będę mógł się ubiegać o ekwiwalent???

    Pozdr

  • 4. Data: 2004-05-25 20:58:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, że mają tu zastosowanie przepisy o porozumieniu stron. On
    zawarł z tobą umowę za porozumieniem, że przejmuje w nowej umowie te kilka
    dni starego urlopu. W tej sytuacji moim zdaniem w razie niewykorzystania
    urlopu będzie Ci przysługiwał ewentualny ekwiwalent.

  • 5. Data: 2004-05-26 18:06:14
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    dzięki za pomoc
    Pozdrawiam